PracaGrupypl.praca.dyskusje505 Greencardowcow z Polski › Re: 505 Greencardowcow z Polski
    From: kingram <k...@N...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 505 Greencardowcow z Polski
    Date: Fri, 02 Aug 2002 17:21:33 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@p5080049c.dip0.t-ipconnect.de

    SJ wrote:

    > http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=958696
    &dzial=0115
    <ciach - calosc>
    > Czy ktos wie jakie to maja byc "ulatwienia w osiedlaniu sie i podejmowaniu
    > pracy dla zagranicznych fachowców" ?

    "Zadne" - mam na mysli przperowadzona ostatnio rozmowe z Head Hunterem z
    powazniejszej firmy rekrutingowej w Niemczech.
    Jej zdaniem, nawet to, ze ktos juz byl i pracowal przez 5 lat (okres
    trwania aktualnie "zielonej karty") nie ulatwi delikwentowi pozostania w
    Niemczech na stale.
    Ze zacytuje ta Pania (chodzilo o odpowiedz na pytanie: Czy sadzi ze Rzad
    Niemiecki bedzie tego typu "zasiedzialym" ludziom z intelektualnej
    awangardy, pomagal sie naturalizowac a nie wykopie ich jako juz
    zbednych...:
    " Watpie w to, a jesli nawet to zalezec to bedzie tylko i wylacznie od
    Pozycji Danego Przedsiebiorcy Na Rynku, Starajacego Sie (o ile wogole) o
    Przedluzenie Pobytu dla danego informatyka"...

    Rece mi opadly (kwalifikuje sie do pierwszej 100-ki polakow ktorzy 2
    lata temu skorzystali z oferty niemcow) - no ale coz, nie od dzisiaj
    wiadomo ze: " U nas w Deutschland wszystko jest najlepsiejsze, Alles ist
    betoniert!"...

    --
    with Best Regards

    Krzysztof Ingram, Ottobrunn

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them, be GPL !"