PracaGrupypl.praca.dyskusje3 wady › Re: 3 wady
    From: "Alicja" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 3 wady
    Date: Thu, 29 May 2003 11:25:09 +0200

    Mylisz sie,
    zreszta nie tylko Ty, a wiele osob. Jesli ktos zna swoje wady i powie
    wspolpracownikom, ze z nimi walczy to oni mu w tym pomoga. Czasem lepiej
    zeby cos wiedzieli niz aby zorientowali sie sami i szukali rozwiazania.
    Np: zdarza Ci sie spozniac to czemu tego nie powiedziec. Takiemu czlowiekowi
    jesli to mozliwe mozna okreslic ramy spoznien lub miekkie godziny pracy np:
    to prosze przychodzic do pracy pomiedzy 8 a 9 i pracowac 8 godzin.

    ja na przyklad mam niepodzialna uwage jak jestem skupiona. Mozna do mnie
    mowic a ja powiem OK dobrze a wcale nie wiem co ktos mowi. Jak sie ktos
    pojawia nowy to informujemy go o takich roznych wadach ludzi w firmie i to
    ulatwia zycie. Inni wiedza o tej wadzie wiec najpiejrw sie upewniaja czzy
    slucham lub pisza na kartce lub w mailu co chca. Wiadomo ze maile czytam
    wtedy kiedy mam czas.
    To pozwala uniknac wielu problemow
    Jesli ktos pali to szef od razu okresla limit przerw na papierosa aby potem
    nie bylo zaskoczenia jak dostanie bure

    Inny jest zbyt dokladny i dlugo cos robi to wiadomo ze powinien dostac
    zadania ktore tego wymagaja

    Ktos inny zbyt szorstko rozmawia przez telefon to wiadomo ze nie bedzie go
    odbieral

    Inny jest zbyt surowy dla klientow- tak ale na windykatora sie nadaje lub
    dla ostrych kientow
    itd chyba nie musze wymieniac wiecej bo jestescie inteligentni