PracaGrupypl.praca.dyskusje3 maja › Re: 3 maja
  • Data: 2006-05-14 10:54:40
    Temat: Re: 3 maja
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

    a ja mam pytanie z innej beczki...
    otoz moj pracodawca obudzil sie 4 maja ze trzeba odpracowac 3 maja! i
    nagle zarzadza ze 6 maja mamy odpracowywac a poniewaz wlasciwie w
    sobote nie ma co robic to najlepiej zebysmy sobie wypisali urlopy na
    ta sobote... podniosly sie protesty ze po fakcie i ze wlasciwie
    wszyscy maja plany na sobote - wiec laskawie przelozono odpracowywanie
    na 13 maja- ale tak czy tak prawie wszyscy wypisali sobie urlopy bo
    przeciez nie ma sensu siedziec i patrzec na sciane...tylko desperaci
    poszli do pracy :)

    i ja mam pytanie: czy tak mozna?? czy mozna z dnia na dzien zarzadzac
    cos takiego?? i czy pracodawca postapil slusznie? Prawo chyba nie
    dziala wstecz, a takie rzeczy ustala sie na poczatku roku
    kalendarzowego a nie juz po fakcie (po przeczytaniu artykulu w
    gazecie)...
    wszak mogl juz odpuscic bo z tego co wiem dopuszczalne sa dzialania
    takie ktore sa na korzysc pracownika...

    CanoE
    Time is on my side