PracaGrupypl.praca.dyskusje20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej › Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
  • Data: 2007-03-20 01:39:57
    Temat: Re: 20zl dla kandydata za minute rozmowy kwalifikacyjnej
    Od: "HawkEye" <H...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:etm8tv$706$1@opal.icpnet.pl...

    > Kolejny przykład psucia rynku... Już ostatnio pisałem na swoim blogu
    > (adres w stopce) o psuciu rynku przez pewną amerykańską firmę, ale to jest
    > już po prostu przegięcie...
    >

    > --
    > Jak się pracuje w Google:
    > http://pracownik.blogspot.com

    Psucie rynku??? a ja jestem jak najbardziej ZA!!! Przynajmniej swiadczy to o
    firmie rekrutujacej, ze szanuje kazdego potencjalnego pracownika. Ja juz nie
    szukam pracy, bo po prostu braklo mi na bilety,zeby zwiedzac sobie polskie
    miasta. A gdyby zliczyc wszystkie minuty tych spotkan, ktore juz
    przeszedlem, to mialbym nie dosc ze na bilety, to jeszcze na jakies waciki
    albo porzadne auto i benzyne do niego ;)

    Powaznie rzecz ujmujac-oby wiecej takich firm-moze wreszcie POLSKIE
    firmy/oddzialy rekrutujace beda bardziej dbaly o nas-przyszlych pracownikow.
    Nie mam juz zamiaru jezdzic na spotkania, gdzie pol godziny gada sie o
    niczym i nawet nie zwiazanym ze zawodem-niech placa, jesli paniusia za
    biurkiem chce pogadac, w przeciwnym wypadku selekcje wstepna mogli by
    rowniez robic telefonicznie!

    Jeszcze raz- JESTEM JAK NAJBARDZIEJ ZA!!!! Polacy niech sie moze wreszcie
    naucza pewnych standardow! A co do mojego przedpiscy- czyzby zal w d...e
    kolal? Czyzby Sz.Pan pracowal wlasnie w takowym biurze rekrutacyjnym??
    Ach-rozumiem-boli fakt, ze stracicie spore przychody za nic... i ze teraz
    bedziecie musieli sie wziasc do powaznej pracy, oraz starac sie i to MOCNO!
    A moze Sz.Pan boi sie ze zachodnie firmy w ten sposob wyciagna najlepszych
    do siebie? No coz... KONKURENCJA :) Polscy PRACUJACY i DOBRZY informatycy
    rzadko poleca na tego typu oferte, a Ci ktorzy szukaja, zapewne znaja
    polskie realia,albo wlasnie zniesmaczyli sie POLSKIM systemem
    rekrutacyjnym...