PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1600 brutto a ile netto??

  • 1. Data: 2003-07-10 17:49:05
    Temat: 1600 brutto a ile netto??
    Od: "Arkadiusz Grzywna" <g...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie, w pensje brutto wchodza podatki dziesieciny i itp czy ktos jest
    mi w stanie powiedziec ile tego zdzierstwa jest i ile mi zostanie z 1600zl
    brutto na reke?
    Pozdrawiam
    Arek

  • 2. Data: 2003-07-10 18:00:54
    Temat: Re: 1600 brutto a ile netto??
    Od: "gozdi" <g...@U...poczta.onet.pl>

    1071.84

    http://www.gratka.pl/praca/kalkulator.phtml

  • 3. Data: 2003-07-10 18:07:44
    Od: "Arkadiusz Grzywna" <g...@p...onet.pl>

    > 1071.84
    >
    > http://www.gratka.pl/praca/kalkulator.phtml

    Thnx :)

  • 4. Data: 2003-07-10 18:35:29
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Arkadiusz Grzywna" <g...@p...onet.pl> napisał(a) tak:
> [...]
    jest
    > mi w stanie powiedziec ile tego zdzierstwa jest i ile mi zostanie z

    ale szukaj pracy nadal
    ;-)

    Jerzy

  • 5. Data: 2003-07-11 07:51:52
    Od: "*MS*" <s...@o...pl>

    Zawsze możesz użyć kalkulatora wynagrodzeń, polecam
    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html
    M.

  • 6. Data: 2003-07-11 08:52:47
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "*MS*" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Zawsze możesz użyć kalkulatora wynagrodzeń, polecam
    > http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html
    > M.

    Ciekawe, że wyniki porównane dla takich samych kwot na stronach:

    http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html
    http://www.gratka.pl/praca/kalkulator.phtml

    są różne.

    Pozdro

    tomash

  • 7. Data: 2003-07-11 09:05:42
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Tomash" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe, że wyniki porównane dla takich samych kwot na stronach:
    >
    > http://www2.gazeta.pl/praca/0,22610.html

    tu jest dobrze > 1113,39

    > http://www.gratka.pl/praca/kalkulator.phtml

    a tu źle, bo od podatku nie odjęli tzw. kwoty wolnej od podatku, czyli w tym
    roku 44,17.
    pzdr
    Kasia

  • 8. Data: 2003-07-11 09:12:03
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > 1071.84
    >
    > http://www.gratka.pl/praca/kalkulator.phtml
    Ten kalkulator mial chyba jakas awarie ;o)
    1600 brutto, to jakies cirka 1200 na reke

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik

  • 9. Data: 2003-07-11 09:15:26
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:beluks$gjd$1@druid.ceti.pl...

    > tu jest dobrze > 1113,39

    > a tu źle, bo od podatku nie odjęli tzw. kwoty wolnej od podatku, czyli w
    tym
    > roku 44,17.

    i koszty nie są w 2003 takie jak tam piszą, tylko 99,96.
    Kasia

  • 10. Data: 2003-07-11 11:45:09
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ten kalkulator mial chyba jakas awarie ;o)
    > 1600 brutto, to jakies cirka 1200 na reke

    Miał złe koszty (z tamtego roku) i nie uwzględniał tzw. kwoty wolnej od
    podatku. Błędy zgłoszone do gratki.
    pzdr
    Kasia