PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ?? › Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    From: "FX" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Date: Wed, 2 Jul 2003 16:53:36 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@pa200.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    > kurcze , to moglem wiecej powiedziec jak piszesz ze studenci u ciebie
    wiecej
    > dostaja, moglbys sprecyzowac czy jest to duzo wiecej niz to co ja
    > sobie "zazyczylem" :) - zreszta wlasciwie pytam o ta "moja oferte" z
    > czystej ciekawosci

    Wtedy pewnie bys tej roboty nie dostal.

    Gdy robilem rekrutacje na programistow Delphi Klient-Server+SQL
    mialem na biurku ponad 150 aplikacji (a ogloszenie poszlo na
    pl.praca.oferowane + 4 uczelnie). Wybralem 25 najlepszych i przeprowadzilem
    rozmowy. Zawsze pytalem ile by pan chcial zarobic.
    Zadko padaly kwoty ponad 1200zl netto.

    Potem wyciagnalem srednia i odrzucilem wszystkie wyzsze oferty.

    Potem druga tura rozmow - udawalem ze nie pamietam tamtej podanej
    kwoty. Pytalem drugi raz o to samo. Tylko w jednym wypadku ktos podal
    kwote wyzsza a w wiekszosci podawali kwoty nizsze - nawet 1000zl brutto.

    Koles ktorego zatrudnilismy, niezly w Delphi, MS SQL 2K Server i MySQL - w
    pierwszej turze podal 1500zl netto a teraz pracuje za 1100zl brutto.
    Kwote te sam zaproponowal. Stwierdzil ze lepiej pracowac za kilkaset
    zlotych niz siedziec caly tydzien w domu.
    I ma racje. Konkurencja jest - wiec on zyskuje nie tylko to ze zarabia, ale
    to ze bedzie mial doswiadczenie i za pare lat zarobi kilka razy wiecej.

    FX