PracaGrupypl.praca.dyskusje1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ?? › Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    From: Kamil Burzynski <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1000 na reke - student-programista, bez doswiadczenia - ??
    Date: 2 Jul 2003 13:59:20 GMT

    On Wed, 2 Jul 2003 15:54:45 +0200, Matchay wrote:

    > A pracujesz w Lodzi?
    > Maciej

    Mieszkalem w okolicach Lodzi (dokladnie: w Koluszkach) przez >20 lat..
    ale kiedy nadarzyla mi sie dobra praca w Zielonej Gorze wynioslem sie
    pod niemiecka granice - w Lodzi nikt mnie nie chcial zatrudnic jako ze
    wtedy bylem (i wciaz jestem :) studentem - a studentow (prawie) nikt nie
    chce :P

    --
    Best regards from
    Kamil Burzynski