PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100% zysku w 4 miesiące??

  • 1. Data: 2004-05-02 19:39:56
    Temat: 100% zysku w 4 miesiące??
    Od: "Bartuś" <p...@p...onet.pl>

    Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie będe
    się rozpisywał wejdźcie na stronkę http://bbmistrz.webpark.pl/ i przeczytajcie,
    to nie scam!!!!

  • 2. Data: 2004-05-02 19:53:15
    Temat: Re: 100% zysku w 4 miesiące??
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com>

    2004-05-02 22:39:56 na pl.praca.dyskusje *Bartuś* napisał(a):

    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie będe
    > się rozpisywał wejdźcie na stronkę http://bbmistrz.webpark.pl/ i przeczytajcie,
    > to nie scam!!!!

    Pozwolę Cię zacytować:
    "DLACZEGO WARTO MI UFAĆ?

    No tu już wam nie odpowiem. "

    Chyba komentarz jest zbędny?...

    --
    Maurice Conchis__________conchis-at-proletaryat.com
    -------------"Tajeminicą powodzenia jest szczerość,

  • 3. Data: 2004-05-02 21:01:28
    Od: "zduch" <z...@m...pl>

    Użytkownik "Maurice Conchis" <c...@U...com> napisał w
    wiadomości news:198hhnj9kp7im.dlg@proletaryat.com.pl...

    > Pozwolę Cię zacytować:
    > "DLACZEGO WARTO MI UFAĆ?
    >
    > No tu już wam nie odpowiem. "
    >
    > Chyba komentarz jest zbędny?...

    Rzeczywiście zbedny. Ale gostek sobie nieźle wymyślił.Ciekawe czy złapie
    jakiegoś leszcza?
    pzdr/zduch

  • 4. Data: 2004-05-02 21:02:35
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Bartuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Cześć wam mogę wam zagwarantować zysk rzędu 100% w ciągu 4 miesięcy nie
> [...]
    Podziwiam Twoja wspanialomyslnosc.
    Gdybym ja mial takie mozliwosci inwestowania to bym wzial kredyt z banku na
    20 % rocznie czyli jakies 7 %/kwartal a Ty chcesz obdarowac obcych.

  • 5. Data: 2004-05-02 21:23:39
    Od: Maurice Conchis <c...@U...com>

    2004-05-03 00:01:28 na pl.praca.dyskusje *zduch* napisał(a):

    > Rzeczywiście zbedny. Ale gostek sobie nieźle wymyślił.Ciekawe czy złapie
    > jakiegoś leszcza?
    > pzdr/zduch

    Jeśli złapie, to będzie to właśnie _leszcz_.

  • 6. Data: 2004-05-03 17:01:59
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    b...@k...onet.pl news:c73nj7$50c$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Podziwiam Twoja wspanialomyslnosc.
    > Gdybym ja mial takie mozliwosci inwestowania to bym wzial kredyt z
    > banku na 20 % rocznie czyli jakies 7 %/kwartal a Ty chcesz obdarowac
    > obcych.

    E tam, co sie nabijasz, przeciez widac iz to powazny byznesmen - zobacz
    piekna stylistyke "No wiec chodzi o to,..." ;)

    I ten profesjonalny layout strony, zielen walaca po oczach, strona w
    frontpage...

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2004-05-03 17:14:43
    Od: Dariusz Sznajder <d...@b...tu.kielce.pl>

    W artykule <c73nj6$6e9$1@ns.master.pl>
    zduch napisał(a):
    > Rzeczywiście zbedny. Ale gostek sobie nieźle wymyślił.Ciekawe czy złapie
    > jakiegoś leszcza?
    No, wiesz - Nigeryjczycy naciągają ludzi na całkiem niezłe pieniądze.
    To dlaczego nie rodzimy spekulant walutowy?

    --
    Dariusz Sznajder
    DSZ1-RIPE

  • 8. Data: 2004-05-03 20:26:25
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Dariusz Sznajder" <d...@b...tu.kielce.pl> napisał w
    wiadomości news:slrn.pl.c9cvg3.gcu.darek-news@NO-SPAM.beast.tu.
    kielce.pl...
> [...]
    > No, wiesz - Nigeryjczycy naciągają ludzi na całkiem niezłe pieniądze.
    > To dlaczego nie rodzimy spekulant walutowy?

    heh:) osobiście znam ludzi, którzy negocjowali "wielki" kontrakt z
    Nigeryjczykami, nawet się z nimi spotkali w połowie drogi - w Hiszpanii :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-05-04 07:48:21
    Od: Fabio <f...@a...inetsolutions.pl>

    In article <c769j7$ka5$1@inews.gazeta.pl>,
    k...@w...dvdinfo.prv.pl says...

    > heh:) osobiście znam ludzi, którzy negocjowali "wielki" kontrakt z
    > Nigeryjczykami, nawet się z nimi spotkali w połowie drogi - w Hiszpanii :)

    O, prosze :-) A ja gdzies czytalem o kolesiu, ktory sie z nimi troche
    bawil, m.in. wysylal swoje dokumenty ze zdjeciem kapitana Kirka ze
    Startreka.

    ..:: fabio

  • 10. Data: 2004-05-04 08:49:47
    Od: "marek" <m...@b...kom>

    "Fabio" <f...@a...inetsolutions.pl> wrote in message
    .
> [...]
    >
    > O, prosze :-) A ja gdzies czytalem o kolesiu, ktory sie z nimi troche
    > bawil, m.in. wysylal swoje dokumenty ze zdjeciem kapitana Kirka ze

    uhm... to sie nazywa "scam-baiting" i jest kilka stron na ten temat w
    internecie, lacznie z radami i uzyskanymi "fantami" :)))

    marek