PracaGrupypl.praca.dyskusje › 100 zł /godz. dzięki komputerowi

  • 1. Data: 2004-01-03 10:07:31
    Temat: 100 zł /godz. dzięki komputerowi
    Od: "Profil1" <q...@t...pl>

    Pracownik do obsługi email poszukiwany!!! Praca w domu 10 - 15 godzin
    tygodniowo według twojego rozkładu! Nie potrzeba żadnych przedpłat,
    zaliczek, zadatków ani rat gotówkowych , płatnych z góry.
    Zarobisz 2.000 do 5000 zł w niepełnym wymiarze czasu lub 5.000 - 15.000 w
    pełnym wymiarze czasu. Zapewnione pełne przeszkolenie on-line! Wszystkiego,
    czego potrzebujesz to komputer z Internetem i dostęp do sieci e-mail oraz
    chęć dokonania zmiany!
    Skontaktuj się: j...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2004-01-03 11:23:15
    Temat: Re: 100 zł /godz. dzięki komputerowi
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    q...@t...pl news:bt649d$nvf$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Pracownik do obsługi email poszukiwany!!! Praca w domu 10 - 15 godzin
    > tygodniowo według twojego rozkładu! Nie potrzeba żadnych przedpłat,

    Wiesz o tym ze spamowanie (slanie ogloszen reklamowych) jest karalne i
    czekaja takiego "pracownika" liczne konsekwencje?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 3. Data: 2004-01-03 13:59:34
    Od: "konkretos" <m...@p...onet.pl>

    właśnie-właśnie tak jak stary mówisz-święta racja-spamowcom -mówimy nie

  • 4. Data: 2004-01-03 19:48:04
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Rafal 'Raf256' Maj napisal(a) 3 Jan 2004 11:23:15 GMT:
    >Wiesz o tym ze spamowanie (slanie ogloszen reklamowych) jest karalne i
    >czekaja takiego "pracownika" liczne konsekwencje?

    Gwoli scislosci: spamowanie nie jest rownoznaczne
    "wysylaniu ogloszen reklamowych". Czasem moze byc (kiedy?),
    a czasem nie jest (kiedy nie jest?).
    To dwa niezalezne od siebie pojecia.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 5. Data: 2004-01-03 21:57:18
    Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gwoli scislosci: spamowanie nie jest rownoznaczne
    > "wysylaniu ogloszen reklamowych". Czasem moze byc (kiedy?),
    > a czasem nie jest (kiedy nie jest?).
    > To dwa niezalezne od siebie pojecia.

    Do wysyłania ogłoszeń jest grupa pl.praca.oferowana
    Wysyłanie ogłoszeń na ta grupę - to już spam.

    --
    Pozdrufy
    Didlo

  • 6. Data: 2004-01-04 00:19:23
    Od: smiechu@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl

    > Do wysyłania ogłoszeń jest grupa pl.praca.oferowana
    > Wysyłanie ogłoszeń na ta grupę - to już spam.
    nieprawda, poczytaj zalozenia tej grupy.
    a ze ogloszenie jest, jakie jest, to juz inna sprawa.

    marcin

  • 7. Data: 2004-01-04 06:42:51
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Do wysyłania ogłoszeń jest grupa pl.praca.oferowana
    > Wysyłanie ogłoszeń na ta grupę - to już spam.

    Dyskusyjne...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 8. Data: 2004-01-04 18:53:04
    Od: "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl>

    Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bt92dj$i94$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Didlo" <didlo@USUŃ_TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Dyskusyjne...

    Oki poddaję się :-) , tak mi się wydawało w odniesieniu do innych grup
    dyskusyjnych ( co to spam a co nie) . Wydaje mi się - zaznaczam - wydaje
    mi się, że do ogłoszeń (również ogłoszeń o pracę) służą konkretne grupy
    z ogłoszeniami (bo po to są stworzone m.in. pl.praca.oferowana) a tu
    powinno dyskutować się o pracy w różnych aspektach ale bez ogłoszeń! No
    ale ... :-)

    --
    Pozdrufy i przeprosiny jeśli sie pomyliłam odn. spamu
    (ale wydaje i się że mam rację :-))))))

    Didlo

  • 9. Data: 2004-01-04 20:13:29
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    w...@g...pl news:slrnbveags.6m.wojsal1@wojtek.sal.com

    > Gwoli scislosci: spamowanie nie jest rownoznaczne
    > "wysylaniu ogloszen reklamowych". Czasem moze byc (kiedy?),
    > a czasem nie jest (kiedy nie jest?).
    > To dwa niezalezne od siebie pojecia.

    Oczywiscie, ale skoro juz ogloszenie polega na wciskaniu kitow (100pln za
    godzine, tylko musisz miec komputer i byc po 2 tyg kursie u kumpla jak go
    wlanczac i outlooka odpalac - a lyzka na to niemozliwe) to przypuszczam iz
    cala akcja nie jeest powazna i moze to byc np. spam.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"