PracaGrupypl.praca.dyskusje1/4 etatu › Re: 1/4 etatu
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: 1/4 etatu
    Date: Tue, 03 May 2005 20:21:20 +0200

    BACIA; <009501c54fb5$6ee3e0b0$eb0e000a@rgw946ehxfw9wk> :

    > Bedac osoba bezrobotna i bez prawa do zasiłku w kazdej chwili mozesz sie
    > zatrudnic nie majac z tego zadnych konsekwencij
    > wiem to z autopsji

    Że UP nie sprawdza takich rzeczy to jedna sprawa, a że istnieją zapisy
    obligujące bezrobotnego do wyrejestrowania to druga sprawa -
    konsekwencjami są:

    - kara grzywny minimum 500 zł;
    - zwrot wydatków z FP - w tym wypadku zapewne koszty ubezpieczenia
    zdrowotnego [w tematykę zwrotu kosztów nie chcę się wgłębiać, bo w sumie
    nie ma sensu siedzieć teraz nad ustawą tylko "z ciekawości" ;)];

    > sa daty wyznaczne ( raz w miesiacu ) na które musisz sie stawic i podpisac
    > liste jak twgo nie zrobisz to cie skresla z listy obób bezrobotnych
    > jak nie pobiera sie zasiłku to nie ma się czego pbawiac
    > zatrudniasz sie gdzie i jak chcesz
    > jak ich o tym sam nie powiadomisz to oni po jakims czasie sami cię wykresla
    > z listy osób poszukujacych pracy z informacji z zus lub skarbówki

    ;) Jeżeli dostaliby informację z ZUS/skarbówki, to wtedy opisane powyżej
    kary zadziałały by automatycznie. ;)

    Flyer