PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Czas (ro)związków" - Związki zawodowe powiększają bezrobocie

  • 1. Data: 2006-01-29 21:23:47
    Temat: "Czas (ro)związków" - Związki zawodowe powiększają bezrobocie
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    http://www.wprost.pl/ar/?O=86236&C=57

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 2. Data: 2006-01-29 21:48:23
    Temat: Re:
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał(a):

    > http://www.wprost.pl/ar/?O=86236&C=57

    Pan Marek Król, redaktor naczelny Wprost, to przeciez były sekretarz KC PZPR,
    więc wywody o "pasożytniczych związkach zawodowych" prowadzących szkodliwą i
    rozbijacką działalność oraz nie reprezentujących we właściwy sposób interesów
    świata pracy brzmią mi dziwnie znajomo. Odsłanianie prawdziwego oblicza
    związków zawodowych, które pod płaszczykiem walki o interesy narodu coś tam
    podstępnie knują to chyba też wyrasta z podobnego poziomu umysłowości. Troche
    podretuszować i wypisz wymaluj mógłby się ukazac w Trybunie Ludu.

  • 3. Data: 2006-01-30 12:06:01
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    leszek wrote:
> [...]

    > świata pracy brzmią mi dziwnie znajomo. Odsłanianie prawdziwego oblicza

    Ani to, że Król był w KC PZPR, ani, że Tobie kojarzy się to z zupełnie
    inną epoką nie zmienia faktu, że Król może mieć rację.

> [...]
    > podstępnie knują to chyba też wyrasta z podobnego poziomu umysłowości. Troche
    > podretuszować i wypisz wymaluj mógłby się ukazac w Trybunie Ludu.

    No to wyżyłeś się na Królu i Wprost... a jakieś argumenty merytoryczne
    przeciw twierdzeniom Wprost masz?

    --
    Maciej Koziński
    http://maciej_kozinski.webpark.pl/