PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis

  • 1. Data: 2006-01-29 19:03:47
    Temat: Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl>

    Napisali w Wyborczej o ugodzie w sądzie pomiędzy Tomaszem Lisem a TVN, ale
    nie o tym chciałem.
    Otóż napisali, że Lis zarabiał równowartość 17tys. EUR na miesiąc.
    To duzo. Najwyższy próg podatkowy, więc 50% dla fiskusa, ale to i tak dużo.

    Czy dlatego tyle płacą w mediach, ze posada jest niepewna i w każdej chwili
    mozna stracić tę robotę, bo twarz się opatrzy i trzeba wstawić kogoś innego
    ?
    Czy tacy ludzie jak Lis (ale też inni) dlatego żądają tyle kasy, że są
    znani i ich twarz przyciąga widza, a co za tym idzie reklamodawców i zysk
    dla stacji ?
    Czy dlatego tyle im płacą, aby cały czas byli w gotowości i na każdy
    telefon mogli przyjść do stacji i twarzą ściągać widza na wydarzenia ?

    Przecież za tę kasę można by wyprodukować na prawdę wartościowy program
    edukacyjny, coś ciekawego co przyciągnie widza...

    Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???

    --
    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2006-01-29 19:19:06
    Temat: Re: Zarobki ludzi mających znaną twarz - Tomasz Lis
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    > w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???
    Bo jak dasz ogloszenie ze szukasz kasjerki od marketu za 750zl to
    bedziesz mial tabun chetnych. A jak dasz ogloszenie ze szukasz gwiazdy
    tv za 750zl to nikt sie nie zglosi.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 3. Data: 2006-01-29 19:46:26
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy [Sun, 29 Jan 2006 20:03:47 +0100]:

    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi
    > panienka za 900zł, w supersklepie kasjerka za 750zł
    > i McD za 600zł się pracuje ???

    Nie tylko media są tak "uprzywilejowane".
    Także prezesi większych firm na przykład.

    Generalnie chodzi o to, że forsa jest zależna nie tylko
    od tego, co człowiek robi, ale też od tego, kim on jest.

    Lisowi za udział w swojej reklamie zapłaciłbyś jak sądzę
    więcej niż kasjerce Kowalskiej, prawda? ;)

    Kira

    --
    _____
    // //))) priv: kira(a)wwt.pl ~ lub: 1565217 ~ wybierz sobie ;) |

  • 4. Data: 2006-01-29 19:50:45
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    > w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???

    W BBC tzw. 'celebrity presenters' (jest to kilka osob) zarabiają około 170-200
    tys funtów rocznie, więc zarobki pana Lisa są bardzo przyzwoite. W GB
    doświadczeni prezenterzy zarabiają na ogół gdzieś 50 tys funtów. O różnicy
    poziomów między BBC a TVN to można litościwie zapomnieć, każdy kto ma na
    kablu. np BBC World może bez kłopotów porównać. TVN więc bez skrupułów się
    pozbyl pana Lisa przy pierwszym dogodnym pretekście, pewnie głównie z tego
    powodu. Z drugiej strony TVN to przeciez kapitał prywatny, więc to wyłącznie
    ich sprawa komu płacą, ile i za co. Kadra zarządzająca to pewnie tygodniowo
    zarabia tyle, co pan Lis przez miesiąc.

  • 5. Data: 2006-01-29 19:51:14
    Od: Piotr Wasil <c...@h...umcs.lublin.pl.delete>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> napisał(a):

    >Otóż napisali, że Lis zarabiał równowartość 17tys. EUR na miesiąc.
    >To duzo. Najwyższy próg podatkowy, więc 50% dla fiskusa, ale to i tak dużo.

    Nie jest to jakos strasznie duzo, a juz na pewno nie dla goscia takiego
    jak Lis.

    >Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    >w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???

    Ile jest panienek na poczcie czy kasjerek w supermarkecie, a ilu Lisów?

    --
    -- Moje podróże -- http://www.piotrwasil.com
    -- Moje zdjęcia -- http://cartman.fot.pl

  • 6. Data: 2006-01-29 19:52:59
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Kira napisał:

    > Generalnie chodzi o to, że forsa jest zależna nie tylko
    > od tego, co człowiek robi, ale też od tego, kim on jest.

    ...oraz jakie umiejetnosci, doswiadczenia, znajomosci itd posiada.

    pozdr

  • 7. Data: 2006-01-29 19:53:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:lije695bn19n.142hrr2lsjzqr$.dlg@40tude.net Krzysztof
    'kw1618' z Warszawy <k...@n...serwerze.gazeta.pl> pisze:

> [...]
    > dużo. Czy dlatego tyle płacą w mediach, ze posada jest niepewna i w
    > każdej chwili mozna stracić tę robotę, bo twarz się opatrzy i trzeba
    Nie. Posada kasjera w hipermarkecie też jest niepewna, a płacą trochę mniej.

    > Czy tacy ludzie jak Lis (ale też inni) dlatego żądają tyle kasy, że są
    > znani i ich twarz przyciąga widza, a co za tym idzie reklamodawców i zysk
    > dla stacji ?
    Żądają tyle kasy, bo tyle mogą wyszarpać. Jak by mogli sporo mniej, toby
    żądali sporo mniej.
    Też byś tak robił.

    > Czy dlatego tyle im płacą, aby cały czas byli w gotowości i na każdy
    > telefon mogli przyjść do stacji i twarzą ściągać widza na wydarzenia ?
    Tak, między innymi dlatego.

    > Przecież za tę kasę można by wyprodukować na prawdę wartościowy program
    > edukacyjny, coś ciekawego co przyciągnie widza...
    Nie sądzę. Za tę kasę można by wyprodukować albo zakupić drogi i wartościowy
    program, który mało kogo by zainteresował w społeczeństwie złożonym głównie
    z tumanów pasących się na kompoście typu "Plebania", "M jak miłość", "Na
    Wspólnej" itp.

    > Czemu media są tak uprzywilejowane, a na poczcie siedzi panienka za 900zł,
    > w supersklepie kasjerka za 750zł i McD za 600zł się pracuje ???
    E tam uprzywilejowane. Porównaj z uposażeniami prezesów i członków zarządów
    spółek przynoszących niekiedy pomijalne zyski czy nawet straty. A mało jest
    mądrych inaczej, którzy uważają ustawę "kominową" za niesłuszną?

    Jotte

  • 8. Data: 2006-01-29 20:23:32
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

> [...]
    > Czy tacy ludzie jak Lis (ale też inni) dlatego żądają tyle kasy, że są
    > znani i ich twarz przyciąga widza, a co za tym idzie reklamodawców i zysk
    Nie. Bo stworzył od zera Fakty, osiągnął oglądalność równą Wiadomościom
    TVP, jest dziennikarzem pokolenia "młodych wilków", którzy zaczęli
    pracować chwilę po tym, jak wykopyrtnęła się komuna.

    Kilkuletni staż dziennikarski w USA.

    Kompetencje umożliwiające sięgnięcie fotela wiceprezesa Polstatu.

    Poczytaj "Nie tylko Fakty". Polecam bo ciekawe.

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2006-01-29 21:40:12
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 29 Jan 2006 21:23:32 +0100, Maciek Sobczyk wrote:

    >Poczytaj "Nie tylko Fakty". Polecam bo ciekawe.

    Przyznam, że po lekturze "Co z tą Polską?" jakoś nie mam ochoty. No
    ale jeśli zaręczysz swoją głową ;-) to może się skuszę.

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 10. Data: 2006-01-29 21:46:48
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sun, 29 Jan 2006 20:53:27 +0100, "Jotte" wrote:

> [...]
    >z tumanów pasących się na kompoście typu "Plebania", "M jak miłość", "Na

    Co prawda o tym ostatnim nie słyszałem, ale o dwóch pierwszych tak.
    Mam bardzo pozytywne odczucia jeśli chodzi o te seriale - jeśli
    kandydatka na partnerkę ma coś wspólnego ;-) z tymi klanami, to włącza
    mi się lampka pt. "spierdalaj chłopie!". Świetnie działający wskaźnik
    - polecam.

    >E tam uprzywilejowane. Porównaj z uposażeniami prezesów i członków zarządów
    >spółek przynoszących niekiedy pomijalne zyski czy nawet straty. A mało jest
    >mądrych inaczej, którzy uważają ustawę "kominową" za niesłuszną?

    W sumie to byłbym za zniesieniem owej, gdyby zarobki prezesów i
    czlonków zarządu były powiązane z zyskiem netto (ewentualnie zyskiem
    operacyjnym) spółki.

    --
    pozdrawiam
    Bremse