    From: "Krzysztofsf" <k...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re:
    Date: Mon, 1 Jul 2002 15:35:41 +0000 (UTC)

    > No dobrze, znasz to wszystko. ALE CO TY UMIESZ ZROBIĆ??? Ile i jakich
    > programów napisałeś, jakimi sieciami administrowałeś, przed iloma włamaniami
    > te sieci oboniłeś? Doktorów i teoretyków mamy pełne uczelnie, ale ludzi
    > umijących coś zrobić naprawdę, w uczelniach trudno znaleźć. Nie ma ich
    > tam!!!
    >
    > --
    > bobers

    Ja kiedys, jak sie zastanawialem nad specyfika pracy
    informatykow...komputerowcow..czy jak to nazwac, to doszedlem do wniosku, ze
    tutaj troche by sie nadawalo przeniesienie systemu cechow rzemieslniczych...z
    uczniami, czeladnikami, mistrzami....wszystko praktykami a nie teoretykami z
    lista przedmiotow do zaliczenia

    Prawda jest taka, ze pracujac razem z kims chetnym do pomocy, doradzenia i
    naprowadzenia na wlasciwy tok myslenia, mozna bardzo duzo sie nauczyc rzeczy
    zwiazanych ze swoja specjalnoscia, ktorych albo nie ma w wydawnictwach, albo
    sa tak porozrzucane, ze dopiero ktos b. pomyslowy laczy je ze soba nadajac
    nowa jakosc. ...takie luzne skojarzenie..

    Pozdrawiam
    Krzysztof