PracaGrupypl.praca.dyskusje"informatycy"... › Odp: "informatycy"...
  • Data: 2002-07-01 20:29:59
    Temat: Odp: "informatycy"...
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomasz 'Merlin' Kolinko <t...@p...qs.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afq343$g9l$...@n...tpi.pl...

    > O! A to jest juz przeginanie w druga strone - twierdzenie, ze jak sie nie
    > zna teorii automatow skonczonych, zaawansowanej matematyki itp to nie
    mozna
    > byc informatykiem. Przepraszam, ale zawsze wydawalo mi sie, ze informatyk
    > nie jest podzbiorem zbioru "matematyk" i mozna byc informatykiem bez
    > znajomosci typowo teoretycznych zagadnien. Po cholere Ci informacje o
    > maszynie Turinga w PHP, czy Delphi? Albo teoria automatow przy
    > administrowaniu systemem? huh?

    Czekaj, czekaj. bez odpowiednich podstaw teoretycznym to Ty w PHP, Delphi,
    ani w zadnym innym jezyku programowal nie bedziesz> Informatyk to osoba
    umiejaca myslec logicznie i analitycznie az do bolu, a tego nie osiagnie sie
    za pomoca manuala, tylko za pomoca odpowiedniego treningu, jakim np. jest
    wyzsza matematyka. Informatyk, to NIR TYLKO administrator, ani NIE TYLKO
    programista to osoba, ktora laczy w sobie podstawy tego wszystkiego, tak, ze
    w potrzebie wystarczy, ze siegnie do odpowiednich zbiorow i wie co jak
    poprawic czy napisac, zeby dzialalo.

    > A po cholere panstwowe? To prywatne certyfikaty juz nie wystarcza?

    W wiekszosci przypadkow nie. Firmy robia kursy i daja certyfikaty tylko po
    to, zeby zarobic na "informatykach".

    > No tak, bo bez teorii automatow skonczonych to zaden z niego programista..

    Nie zalapales co kolega chcial powiedziec. Bez podbudowy teoretycznej i
    odpowiedniego treningu zaden z niego informatyk.

    Kania