PracaGrupypl.praca.dyskusjewybór zawodu › Re: ?
    From: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: ?
    Date: Tue, 17 Oct 2006 11:22:14 +0200

    > Mi sie wydaje, ze ludzie poprostu stawiaja sobie jakies cele w zyciu. Cele
    > te wynikaja z marzen. Praca najczesciej to tylko srodek do osiagniecia
    > tych celow.

    Nieprawda. Nie chciałbym mieć pracownika, który mysli tak, jak Ty. Ja np.
    dobrze się bawię w swojej pracy. Kupa urządzeń, każdego tygodnia coś innego
    do rozpracowania. Jak wiesz, faceci lubia zabawki, a ja ich mam mnóstwo. To
    takie przedszkole, tylko mi jeszcze za to płacą. Jakbym nie robił tego, co
    robię, to pewnie bawiłbym się tym jako hobby po godzinach. Nie traktuję tego
    wcale jako środek do osiągnięcia celu.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"