PracaGrupypl.praca.dyskusje › Raport pracy

  • 1. Data: 2003-10-21 12:11:52
    Temat: Raport pracy
    Od: "wroc" <w...@w...pl>

    Jak sporzadza sie raport pracy pracownika? Musze szczegolowo na pismie
    przedstawic szefowi czym sie zajmuje i chce to w formie raportu. Czy znajde
    gdzies na sieci wzory takich pism lub wiecie jakie punkty powinien zawierac
    i w jakiej forme byc zrobiony.
    Z gory dzieki.

  • 2. Data: 2003-10-21 17:10:04
    Temat: Re: Raport pracy
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    Użytkownik "wroc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    znajde
    > gdzies na sieci wzory takich pism lub wiecie jakie punkty powinien

    szukaj, a może znajdziesz.
    ja bym to zrobił w formie tabeli:
    |w jakim przedziale czasowym | co było zrobione | efekt |

    na końcu bym dodał jakie mam nastawienie do dalszej pracy, w tym co chcę
    osiągnąć i jakimi środkami oraz potrzebami (np. szkolenia)

    pzdr
    gromax

  • 3. Data: 2003-10-21 18:46:30
    Od: "noomy" <c...@g...pl>

    Użytkownik "wroc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak sporzadza sie raport pracy pracownika?

    Zgadzam się - w formie tabelki.
    Poszukaj gdzieś na sieci pod hasłem Timesheet albo" Arkusz pracy", jeśli nie
    znajdziesz, to napisz na priva - podeślę Ci jakiś swój blanc.

    Musze szczegolowo na pismie
    > przedstawic szefowi czym sie zajmuje i chce to w formie raportu.

    Można właściwie do tabelki dodać jakąś zwięzłą analitykę w formie raportu,
    np. zadania związane z XXX prowadzone były w dniach od XXX do XXX, budżet
    czasu stanowił XXX godzin (dni).
    W ramach XXX w szczególności przeprowadzono następujące prace:
    1.
    2.

    ... ale ja nigdy czegoś takiego nie robiłem - to byłoby powielenie tabelki,
    a szef mógłby odczuć, że jest traktowany jako z lekka niedorozwinięty.
    :-))))

    Czy znajde
    > gdzies na sieci wzory takich pism lub wiecie jakie punkty powinien
    zawierac
    > i w jakiej forme byc zrobiony.

    timesheet albo arkusz pracy, znajdziesz omówienie, ale wzór......?
    może......
    jak nie, to wal na priva. jutro pojutrze coś znajdę i wyślę.

    > Z gory dzieki.

    spox.
    VV