PracaGrupypl.praca.dyskusje › [REQ]Przygotowanie do testów kwalifikacyjnych

  • 1. Data: 2004-05-13 08:23:12
    Temat: [REQ]Przygotowanie do testów kwalifikacyjnych
    Od: "phantom_creek!" <n...@o...pl>

    Mam prośbe dotyczącą testów kwalifikacyjnych podczas procesu rekrutacyjnego.
    Mianowicie, chciałbym się dowiedzieć czy możecie mi polecić jakieś
    książeczki z zadankami żeby sobie poćwiczyc testy matematyczne, które są
    najczęściej na tym etapie rekrutacji. Wiecie o co chodzi: głównie są tam
    procenty i zagadnienia z ekonomii. Chciałbym porozwiązywac troche podobnych
    zadań żeby sobie poćwiczyć i mieć w tego typu zadankach wprawe.

    thx
    phantom_creek!
    ---------

  • 2. Data: 2004-05-15 20:15:36
    Od: "Iwoncia" <i...@p...onet.pl>

    Jeśli jest to dobór przeprowadzany na poważnie to takie testy specjalnie
    dobiera się do stanowiska o jakie się ubiegasz
    sprawdzają one umiejetności, które pracodawca wymaga na tym stanowisku
    Na pewno wiesz, że będą tylko matematyczne?powiedzieli coś na ten temat?
    pozdrawiam
    iv