PracaGrupypl.praca.dyskusjeREFUNDACJA ZUS - jak najkorzystniej ? › REFUNDACJA ZUS - jak najkorzystniej ?
    From: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: REFUNDACJA ZUS - jak najkorzystniej ?
    Date: 21 Jun 2003 16:47:43 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

    Zamierzamy zatrudnić pracownika (etat). Z powodów finansowych dobrze by
    było żeby zrefundowano całość/część ZUS. Mam pytania do ludzi, którzy
    zetknęli się z tym w praktyce.

    1. Urząd Pracy - tylko jak ? Pracownik miałby pracować na umowę na czas
    określony, początkowo powiedzmy pół roku. Ale UP z tego co słyszałem
    domaga się gwarancji zatrudnienia go na 2 lata. Korzystniej byłoby
    zatrudnić bezrobotnego czy absolwenta ? Jakie są refundacje ?
    1a. Jak rozumiemy prace interwencyjne ? Czy to tylko sprzątanie miasta
    czy też UP może skierować delikwenta do prywatnej firmy np. jako
    magazyniera czy ślusarza ?
    2. PFRON - pewnie musiałby być niepełnosprawny, ale pracownik jest
    pracownikiem fizycznym, więc lekki lub (ew.) umiarkowany stopień
    niepełnosprawności. Czy wtedy też refundują i jak dużo ?
    3. Gdzie jeszcze można szukać informacji, jak korzystnie zatrudnić ? Nie
    chodzi o unikanie ZUS, bo tak nie chcemy robić z różnych względów. Jak
    już napisałem chodzi o refundację/zwrot części kosztów zatrudnienia (np.
    50% ZUS będzie ok).

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl