PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca chałupnicza - wiecie coś na ten temat?

  • 1. Data: 2004-06-08 07:02:05
    Temat: Praca chałupnicza - wiecie coś na ten temat?
    Od: "webmaster" <w...@z...pl>

    Interesują mnie informacje na temat prac chałupniczych, czy np. na
    składaniou długopisów można coś zarobić? Czy ktoś z Was interesował
    się taką formą dorobiena troche kasy? Czy firmy działają uczciwie i
    ille można zarobić?

    Tomek S.
    <http://www.opocznianie.prv.pl>

  • 2. Data: 2004-06-08 14:55:35
    Temat: Re: Praca chałupnicza - wiecie coś na ten temat?
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    webmaster [Tue, 08 Jun 2004 09:02:05 +0200]:

> [...]
    > składaniou długopisów można coś zarobić? Czy ktoś z Was interesował
    > się taką formą dorobiena troche kasy? Czy firmy działają uczciwie i

    Ja w podobny sposob dorabialam jakos na poczatku szkoly sredniej, to
    bylo wklejanie opakowan produktow do katalogow. Monotonne jak diabli
    ale rzeczywiscie placili -- tylko raz, ze nie mialam wtedy wydatkow
    wiekszych niz jakistam ciuch czy wyjscie ze znajomymi, dwa ze zajecie
    bylo zorganizowane po znajomosci faktycznie u producenta katalogow.

    Potem jakos w polowie technikum jak sie zajecie skonczylo szukalam
    na wlasna reke wlasnie w takich ogloszeniach gazetowych, sadzac dosc
    naiwnie jak sie okazalo ze skoro taka praca faktycznie istnieje to
    mozna ja znalezc przez gazete.

    Z tego co sie juz wtedy po paru listach i telefonach zorientowalam,
    nie mozna znalezc w ten sposob. Cala zabawa konczy sie jakos tak w
    momencie wplacenia "kaucji" czy "ubezpieczenia" czy jak to sie tam
    inaczej akurat bedzie nazywac ;)

    Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to ze bylam mloda i glupia ;)
    Raz sie dalam nabrac, wiecej nie zamierzam. Tobie tez nie polecam.

    > Tomek S.

    pzdr.

    Nahia

  • 3. Data: 2004-06-09 06:51:18
    Od: "webmaster" <w...@z...pl>

    Nahia dzieki za odp. Te prace chałupnicze są bardzo tajemnicze, nic o
    sobie nie chcą te firmy powiedzieć, odpowiedzi udzielają tylko
    listownie (oczywiście nawet znaczek i keperte im trzeba wysłać, bo nie
    mają pieniędzy). Niby adres jest i nip i regon, ale nie wiadomo czy
    prawdziwy czy wymyślony. Jeśli ktoś coś jeszcze wie na ten temat to
    prosze o odp.

    Tomek S.
    <http://www.opocznianie.prv.pl>