PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanko jak sie wycenic ;)

  • 1. Data: 2002-05-27 20:14:28
    Temat: Pytanko jak sie wycenic ;)
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Ile moze dostac ktos po wyzszych studiach informatycznych
    (sieci komputerowe) + 2-3 letni staz pracy + CCNA (brutto)
    a.) w Niemczech
    b.) w Wielkiej Brytanii
    c.) w Irlandii
    d.) w Hiszpanii

    Enif

  • 2. Data: 2002-05-27 21:22:23
    Temat: Pytanko jak sie wycenic (dolacze sie)
    Od: "Arkturus Mengsk" <[wytnij_to]mengsk@go2.pl>

    To ja pozwole sie dolaczyc do pytania ale ile moze wycenic sie
    czlowiek po:
    2 lata studiow, okolo 12 (slownie: dwanascie) szkolen z
    Sun/Oracle/Lotus do tego znajomosc angielskiego i niemiecki plus okolo
    12 lat doswiadczenia?

    - Slask
    - Malopolska
    - Mazowsze

    Czytajac portale internetowe i mozna odniesc mylne wrazenie o
    wysokosci zarbkow.

    Pozdrawiam

    AM

  • 3. Data: 2002-05-27 22:32:06
    Temat: Re: Pytanko jak sie wycenic (dolacze sie)
    Od: "Qtik" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arkturus Mengsk" <[wytnij_to]mengsk@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Malopolska
    > - Mazowsze
    >
    > Czytajac portale internetowe i mozna odniesc mylne wrazenie o

    To Panowie nie znają swojej wartości? :)

    Pozdrawiam

    Witek

  • 4. Data: 2002-05-29 06:29:59
    Od: "WOJSAL" <w...@k...net.pl>

    Użytkownik "Qtik" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Arkturus Mengsk" <[wytnij_to]mengsk@go2.pl> napisał w
    wiadomości

    > To Panowie nie znają swojej wartości? :)

    Wartosc zalezy nie tylko od kwalifikacji
    (ktore z reguly rosna), ale od sytuacji rynkowej (sinusoida).
    I dlatego, mimo ze kwalifikacje rosna,
    wartosc pracownika czasami rosnie a czasami spada.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    Gadu-Gadu: 311984
    ICQ: 20466914

  • 5. Data: 2002-05-29 09:48:05
    Temat: Re: Pytanko jak sie wycenic ;)
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Enif" <e...@g...pl> wrote in message
    > Ile moze dostac ktos po wyzszych studiach informatycznych
    > (sieci komputerowe) + 2-3 letni staz pracy + CCNA (brutto)
> [...]
    Witam,

    I wlasnie na takich osobach jak Ty zarabia cala Unia. Nie znasz swojej
    wartosci i sadze ze jezeli poszedl bys teraz na rozmowe o prace to dostal
    bys 60% tego co jestes wart a byl bys wniebowziety.
    Stary ile bedziesz zarabiac to tylko i wylacznie od Ciebie zalezy. Pomysl
    ile cie bedzie kosztowac zycie, mieszkanie i ile chcesz odlozyc. Wynik sam
    wyjdzie i to bedzie to o co masz walczyc ( tzw min ).

    CU Janet,

  • 6. Data: 2002-05-29 10:01:19
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > CU Janet,