PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko - hipermarkety › Pytanko - hipermarkety
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanko - hipermarkety
    Date: Tue, 09 Nov 2004 00:14:45 +0100

    Mam pytanie do osób stykających się z rekrutacją do w/w - ostatnio
    zaryzykowałem i zrobiłem sobie książeczkę SANEPID'u [jak kto ciekawy to
    w W-wie kosztuje od 96 do 116 zł w zależności od miejsca zamieszkania],
    jeszcze jej nie mam, ale ciekaw jestem, czy to pomoże mi dostać
    "wymarzoną" pracę przy układaniu towarów na półkach. Dodam, że ma ponad
    30 lat, niezbyt wyjściowy wygląd, nie jestem inwalidą, emerytem,
    absolwentem ani studentem, a moje dotychczasowe odpowiedzi na
    ogłoszenia, w których nie było wymogu książeczki SANEPID'u, kończyły się
    bez odzewu - koniec końców pojawiało się pytanie o książeczkę, ale jako
    osoba nie skora do ryzykownych zachowań po wysłaniu kilkuset CV wolałem
    wczesniej dowiedzieć się, czy w ogóle są mną zainteresowani?

    Flyer

    --
    Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
    http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101