PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanko dotyczące prawa do urlopu › Pytanko dotyczące prawa do urlopu
    From: a...@g...pl (dzidek)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanko dotyczące prawa do urlopu
    Date: 13 Dec 2002 02:03:26 -0800

    Mam umowe na 3 miesiące (jest to moja pierwsz apraca, wczesniej mialem
    starz absolwencki 3 miesieczny w tej samej firmie) kończy mi się 31
    grudnia. Czy w zwiazku z tym przysluguje mi prawo do urlopu (jak
    wyliczylem 5 dni ukonczylem studia). Jak to jest naprawde. Czy moge
    liczyc na rzeczowa odpowiedz od kogos kto sie zna na rzeczy???

    pzodrawiam
    artur