PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie z zakresu kodeksu pracy, proszę o pomoc › Pytanie z zakresu kodeksu pracy, proszę o pomoc
    From: "aqwerty" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie z zakresu kodeksu pracy, proszę o pomoc
    Date: Mon, 17 Jan 2005 17:55:46 +0000 (UTC)

    Czy po dwóch umowach na zlecenie na okres miesieczny następujących po sobie
    pracodawca musi podpisac ze mna kolejna umowę ale już nie na zlecenie lecz
    inny typ umowy ??? (jaki?)

    Jak wiadomo pracując na umowę zlecenie nie naliczają się dni urlopowe (chyba
    ze się mylę). Pracuje na umowe zlecenie od pocz. Listopada 2004 czy mogę
    domagac się mimo to 1 dnia urlopu, który przysługuje mi za to że w 2004 w
    świeta bożonarodzeniowe wypadały w dni wolne od pracy (głośna sprawa,
    powinno być wiadomo co mam na myśli). A tak na marginesie to obecnie pracuje
    już trzeci miesiąc i aktualnie nie mam podpisanej żadnej umowy, ponieważ
    podobno mam ją podpisać dopiero pod koniec miesiąca (poprzednie też
    podpisywałem dopiero ok. 25-30. ), czy nie jest to łamanie kodeksu pracy ?
    bo właściwie to mogą mnie wyrzucić na ulicę a ja nie mam żadnego dokumentu
    że pracuje to cały czas (od stycznia) ???

    Dziekuje za wszystkie sugestie i odpowiedzi.