PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie o podatek?

  • 1. Data: 2003-12-09 20:49:58
    Temat: Pytanie o podatek?
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    Witajcie.
    Pisze na ta liste poraz pierwszy, ale cos czuje, ze nie ostatni....
    Pracuje w prywatnej firmie jako lektor j. angielskiego. Jestem zatrudniona
    na umowe zlecenie. Umowa jest zawarta pod katem placowek, w ktorych prowadze
    zajecia. Poza zajeciami w placowkach /przedszkola i szkoly/ prowadze rowniez
    korepetycje zlecone przez pracodawce. Pytanie brzmi: czy pracodawce moze, i
    na jakiej podstawie, potracic mi podatek z tych zajec /chodzi o korepetycje/
    jezeli nie widnieja one na umowie?

    Bede wdzieczna za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    RR

  • 2. Data: 2003-12-09 21:42:03
    Temat: Re: Pytanie o podatek?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RR <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Pytanie brzmi: czy pracodawce moze, i na jakiej podstawie, potracic
    > mi podatek z tych zajec /chodzi o korepetycje/ jezeli nie widnieja
    > one na umowie?

    Nawet ma obowiazek, a nie tylko moze....

    --
    http://fuj.prv.pl/ <- ranking najgorszych polskich stron WWW

  • 3. Data: 2003-12-10 12:33:06
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:br5fi1$pdr$1@news.onet.pl...
    > Nawet ma obowiazek, a nie tylko moze....

    Dzieki.

    Pozdrawiam
    RR