PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i list motywacyjny

  • 1. Data: 2003-12-09 14:38:57
    Temat: Re: CV i list motywacyjny
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Maciek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:br4lqr$f0p$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Czy sa jakies fajne stronki z wzorami CV i listu motywacyjnego

    najfajniejsze sa na google.com

  • 2. Data: 2003-12-09 15:21:20
    Temat: CV i list motywacyjny
    Od: "Maciek" <w...@w...pl>

    Czy sa jakies fajne stronki z wzorami CV i listu motywacyjnego

  • 3. Data: 2003-12-09 16:16:09
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-12-09 16:21, Maciek wrote:
    > Czy sa jakies fajne stronki z wzorami CV i listu motywacyjnego

    Tak, są.
    Skoro posiadasz dostateczne kompetencje, by dotrzeć tutaj, potrafisz
    znaleźć równiez owe "stronki".
    Na tym właśnie polega tak pożądana przez pracodawców:
    - samodzielność
    - samomotywacja
    - umiejętnośc korzystania ze zdobyczy techniki

    pozdrawiam:

    Catbert

  • 4. Data: 2003-12-09 18:53:04
    Od: "Moralistka M." <m...@o...pl>

> [...]
    > - samodzielność
    > - samomotywacja
    > - umiejętnośc korzystania ze zdobyczy techniki

    Oprocz tego takie bezosobowe pytanie, na dodatek w formie twierdzenia (dla
    mnie pytanie posiada taki znaczek na koncu) zniecheca do odpowiedzi, bo
    jesli autorowi nie chce sie nacisnac jednego klawisza to dlaczego mam szukac
    adresow stron, z ktorych kiedys korzystalam?
    No wlasnie, nie chce mi sie, a moze jestem leniwa? a moze zbytnio sie
    czepiam? w kazdym razie za duzo pytam...

    Pozdrawiam,

    Moralistka M.