PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie o odprawę › Pytanie o odprawę
    From: "lgre" <v...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie o odprawę
    Date: Thu, 2 Jan 2003 12:46:44 +0100
    Sender: v...@p...onet.pl@linux.erg.com.pl

    Witam grupowiczów,
    Może ktos się spotkał z podobna sytuacja i bedzie mogl mi doradzić.

    1.10.02 otrzymałem wypowiedzenie warunkow umowy o prace czesci dotyczacej
    zakresu wykonywanych obowiazkow. Bylem kierownikiem dzialu i zaproponowano
    mi nowe gorsze stanowisko specjalisty oraz nowe znacznie nizsze warunki
    placowe.
    Nie przyjalem proponowanych nowych warunkow i umowa o pracy rozwiaze mi sie
    po uplywie trybu wypowiedzenia tj. 31.01.02. Jako przyczyne wypowiedzenia
    dotychczasowych warunkow umowy o prace pracodawca podal - brak skutecznosci
    w zarzadzaniu na zajmowanym stanowisku.
    Po odrzucenie przeze mnie nowych warunkow umowy, Pracocawca poinformował
    mnie rowniez, ze nie otrzymam zadnej odprawy gdyż to ja nie przyjalem
    proponowanych nowych warunkow umowy. Ze stażu pracy wynika że należy mi sie
    1 miesieczna odprawa (praca ogolnie od 1994r.r, w firmie ktora mnie zwalnia
    od 1999r.)
    Czy pracodawca slusznie nie chce wyplacic odprawy, czy naleze skierowac
    sprawe do Sadu Pracy po otrzymaniu swiadectwa pracy 31.01.03r, lub też udać
    sie wczesniej do prawnika i przygotowac odpowiednie pismo jeszcze w czasie
    trwania wypowiedzenia, upominajac sie o odprawe.
    Pozdrawiam
    G.