PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie nt urlopu › Pytanie nt urlopu
    From: "flashi" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Pytanie nt urlopu
    Date: Mon, 18 Jul 2005 13:33:56 +0200

    Witam

    Pisze pierwszy raz z pytaniem.
    Przegladnalem grupe ale odpowiedzi jednoznacznej dla mnie nie uzyskalem z
    archiwum dlatego tez pisze.

    W lipcu 2000 roku pracowalem na umowie praktyka studencka w firmie w ktorej
    aktualnie jestem juz normalnie zatrudnionu (zatrudnienie od lutego 2004 do
    no do kiedys).
    Na poczatku jak zatrudniony zostalem normalnie od lutego 2004 powiedziano mi
    ze nieprzysluguje mi urlop po miesiacu pracy, bo pracowalem u nich przez
    miesiac w 2000 roku i dlatego zalapalem sie na stare zasady przyznawania
    urlopu.
    Dlatego tez w 2004 nie bralem urlopu dopiero w marcu 2005 wzialem kilka dni.
    Aktualnie wynikly sprzecznosci w zeznaniach kadr, bo z jednej strony slysze
    ze umowa na praktyki nie wiaze sie z uprawnieniami pracowniczymi i dlatego
    przysluguje mi 18 dni urlopu z 2004 roku oraz 20 dni z 2005 roku.
    A 2 strona mowi ze przysluguje mi tylko 20 dni z 2005 roku.
    To w koncu ile mam tego urlopu. Pomocy.
    W starym systemie byly tez jakies czastkowe wymiary
    (po 6 miesiacach 1/2 wymiaru urlopu)czy one sie traca czy nadal mi
    przysluguja ?

    Pozdrawiam Andrzej Gołowkow

    P.S. Crosspost: pl.soc.prawo oraz pl.praca.dyskusje