PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie dotyczace bylej pracy i PITu - pitu ;] › Pytanie dotyczace bylej pracy i PITu - pitu ;]
    From: "Luiza" <a...@m...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pytanie dotyczace bylej pracy i PITu - pitu ;]
    Date: Thu, 11 Jan 2007 01:26:14 +0100

    Witam bardzo serdecznie!

    W zeszlym roku od lutego do lipca przyszlo mi pracowac w pewnym sklepie, ktory
    bez mojej wiedzy chylil sie ku upadkowi dzieki machlojkom szefa i jego cichego
    wspolnika.. Pracowalam tam na umowe-zlecenie, ktorej nawet nie dostalam, nie
    wspomne o tych pieniazkach za nadgodziny, czesci plac itd.. szkoda gadac.
    Jedyne co mam, to jakis wypis o placeniu przez szefa skladek i nic wiecej nie
    udalo mi sie odebrac, poniewaz kiedy probowalam okazalo sie, ze wszystkie
    dokumenty przetrzymuje ksiegowa, ktorej nie placil...
    W kazdym razie do meritum..
    Chce zapytac, co bedzie z PITem? Czy bedzie mi wyslany, czy moge zapomniec o
    temacie.. no i co wtedy, gdy nie dostane od nich tego papierka?

    Jestem troszeczke skolowana i prosze o jakies podpowiedzi... bede wdzieczna!

    Pozdrawiam

    Luiza