PracaGrupypl.praca.dyskusjePytanie dot. rozwiązania umowy o pracę... › Pytanie dot. rozwiązania umowy o pracę...
  • Data: 2005-12-02 08:07:44
    Temat: Pytanie dot. rozwiązania umowy o pracę...
    Od: "Lecter" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sprawa jest dla mnie pilna, dlatego postanowiłem napisać na grupę.

    Otóż moje pytanie dotyczy odejścia z pracy. Do tej pory pracowałem na mocy
    umowy o pracę, jednak pracodawca wypowiedział mi ją. Chciałbym poprosić
    jednak o rozwiązanie umowy za porozumieniem stron. Ale czy w tym wypadku
    dostanę zasiłek dla bezrobotnych?

    Pytam, ponieważ mam problem z uzyskaniem wiarygodnych informacji... Kadrowa
    w mojej firmie twierdzi, że tylko dostanę zasiłek jeśli pracodawca
    wypowiedział umowę. Natomiast w urzędzie pracy... dowiedziałem się, że
    zasiłek przysługuje bez względu na sposób rozwiązania umowy...

    Proszę o informacje na ten temat.

    Bardzo dziękuję!