PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenia - zwrot z urzedow pracy, interpretacja ustawy.. › Pytania początkującego pracownika
  • Data: 2007-03-14 23:33:50
    Temat: Pytania początkującego pracownika
    Od: Zbigniew 'Zby.' Król <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądam grupę od kilku miesięcy, obecnie zaczynam pracę - póki co okres próbny.
    Mam kilka pytań:

    1) Ile mam czasu na wybór filaru emerytalnego - 30 dni od podpisania umowy o pracę,
    czy tak?

    2) NIP mam, ale jak wyglada sprawa z ZUSem - czy muszę coś załatwiać, czy to już
    działka pracodawcy? - domyślam się, że to też dopiero po podpisaniu umowy, ale proszę
    o sprostowanie jeśli się mylę.

    3) Jak wygląda sprawa ubezpieczenia zdrowotnego - czy potrzeba coś zanieść,
    podstemplować, wyrobić? - domyślam się, że to też działa od czasu podpisania
    umowy...

    4) Czy jest jeszcze coś o czym powinienem wiedzieć lub zwrócić uwagę?

    Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc,
    Zby.