PracaGrupypl.praca.dyskusje › Psycholog szuka pracy

  • 1. Data: 2005-08-04 12:39:30
    Temat: Psycholog szuka pracy
    Od: "lidia" <k...@a...pl>

    k...@a...pl

  • 2. Data: 2005-08-04 12:45:36
    Temat: Re: Psycholog szuka pracy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Wzruszajace

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884, ICQ: 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-08-04 12:48:27
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    badzio napisał(a):
    > Wzruszajace

    Widze, ze wolisz sie nabijac nic przekierowac na pl.praca.szukana (czy
    jakos tak) ...

    --
    pozdrawiam
    mb

  • 4. Data: 2005-08-04 12:52:45
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    b.marcin napisał(a):
    > Widze, ze wolisz sie nabijac nic przekierowac na pl.praca.szukana (czy
    > jakos tak) ...
    W ostatnim miesiacu jest wysyp takich niezorientowanych - robi sie juz
    to nudno.
    Poza tym - nie lubie postow, w ktorych cala tresc jest w tytule.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-08-04 12:56:52
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    badzio napisał(a):

    > W ostatnim miesiacu jest wysyp takich niezorientowanych - robi sie juz
    > to nudno.
    > Poza tym - nie lubie postow, w ktorych cala tresc jest w tytule.

    Rozumiem. Al wydaje mi sie, ze ludzi raczej trzeba nauczac nic potepiac,
    choc to pierwsze przychodzi zazwyczaj z duzym trudem...

    --
    pozdrawiam
    mb

  • 6. Data: 2005-08-04 12:59:34
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 04-08-2005 o 14:56:52 b.marcin <b...@w...pl> napisał:

    > Rozumiem. Al wydaje mi sie, ze ludzi raczej trzeba nauczac

    Powodzenia.

  • 7. Data: 2005-08-04 13:03:12
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    > Powodzenia.

    Psycholodzy nie są rasą podatną na nauczanie.

    Wojtek

  • 8. Data: 2005-08-04 13:05:11
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    b.marcin napisał(a):
    > Rozumiem. Al wydaje mi sie, ze ludzi raczej trzeba nauczac nic potepiac,
    > choc to pierwsze przychodzi zazwyczaj z duzym trudem...
    A czy ja potepilem? Wrecz przeciwnie, wzruszenie to chyba pozytywny stan:P

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 9. Data: 2005-08-04 13:11:08
    Od: "b.marcin" <b...@w...pl>

    badzio napisał(a):

    > A czy ja potepilem? Wrecz przeciwnie, wzruszenie to chyba pozytywny stan:P

    Dobre
    :D

    --
    pozdrawiam
    mb

  • 10. Data: 2005-08-04 13:17:23
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 04-08-2005 o 15:03:12 Wojciech Kulesza <w...@N...org>
    napisał:

    > Psycholodzy nie s? ras? podatn? na nauczanie.

    Z wyjątkiem wiedzy tajemnej :)