PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Psucie" rynku

  • 11. Data: 2002-08-26 13:35:44
    Temat: Re: "Psucie" rynku
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Ja tylko tak, a mianowicie a propos serwisu WWW, czyli właściwie nie sklepu.
    Jest coś takiego www.budo-sport.com.pl - jest opcja katalogów i wysłania
    zamówienia mailem. Ponieważ chciałem kupić jedną rzecz więc wysłałem maila,
    po 2 tygodniach drugiego maila i do dziś zero reakcji, więc już
    zrezygnowałem z kupna tej rzeczy do ćwiczeń w tej firmie i kupiłem ją sobie
    w tradycyjnym sklepie z kasjerem.

    Tylko impresja taka, że jak ktoś prowdzi firmę i sklep wysyłkowy to mógłby
    albo siedzieć przy tym mailu przynajmniej raz na 2 dni, albo sprawdzić, czy
    mu to wszystko dobrze działa. Niestety obejrzałem sobie ten serwis od spodu
    i wydaje mi się że to właśnie stron firmowa z gatunku tych z 200 zł czyli
    bieda - sklep.
    Odradzam kupowanie czegokolwiek w tym i takim sklepie.

    Zresztą parę miesięcy temu kupiłem zamówiłem jedną rzecz w Empiku, ale kiedy
    doszła do mnie po miesiącu (po wykonaniu 2 telefonów z zapytaniem kiedy
    dojdzie - telefon to sprzedaż on line prawda? ;-) to jej po prostu nie
    odebrałem (za pobraniem), bo po 2 tygodniach (tak miała dojść) nieco się
    wkurzyłem i poszedłem do zwykłej księgarni, więc nawet sklep WWW empiku
    działa tak, że nie ma się 100% pewności dostawy towaru. A więc sklep za 10
    000 to nie wszystko, jak się nie umie go obsługiwać.

    Z trzeciej strony kiedyś kupiłem książkę w malutkim sklepiku malutkiej firmy
    w Szczecinie - książka doszła do Warszawy po 5 dniach od zamówienia przez
    internet. Dalej mam ten sklepik na oku i jak kupuję coś o fotografii to
    tylko od nich.

  • 12. Data: 2002-08-26 14:37:51
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org>

    > ja osobiscie jako osoba prywatna robie sklepy za 1000-1500 zl.

    Robi sklepy !
    Wlamywacz ?
    :)

    Pozdrawiam
    Pawel Sokolowski

  • 13. Data: 2002-08-26 16:16:39
    Od: r...@p...onet.pl

    Witam Wszystkich,

    > Czy uwazasz ze open-source i gpl tez psuja rynek?

    Sun za bardzo cos nie chce dac certyfikatu serwerowi aplikacji do Javy JBoss -
    wlasnie nie oficjalnym powodem jest to, ze bedzie psul rynek. Jeden z szefow
    SUNa powiedzial, ze w tym segmencie rynku za malo jest pieniedzy.

    Pozdrowka,
    Rafal