PracaGrupypl.praca.dyskusje › Konsultant ds sprzedazy w salonie GSM

  • 1. Data: 2003-05-07 21:35:10
    Temat: Konsultant ds sprzedazy w salonie GSM
    Od: "Grzegorz" <g...@p...WYWAL_TOgazeta.pl>

    Witam.

    Otrzymalem zaproszenie na rozmowę w sprawie pracy jako Konsultant ds
    Sprzedaży w salonie Plusa. Mam pytanie czego się można spodziewać na
    tej rozmowie, czy wymagają jakiejś szczegółowej wiedzy typy podaj
    wymiary telefonu X, albo w którym miejscu telefon Y ma wejście na
    ładowarke. Wiem jedynie że ma to być praca w salonie przy obsłudze
    klienta, posiadam pewną wiedzę w tej branży, bo przez pół roku
    pracowalem w "komórkach". Prosze o pomoc ludzi którzy byli na podobnej
    rozmowie.

    Z góry wielkie dzięki.
    Pozdrawiam
    Grzegorz