PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedluzanie umowy ?

  • 1. Data: 2006-11-15 14:06:13
    Temat: Przedluzanie umowy ?
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    Na rozmowie wstepnej o prace przedstawiono mi jakies tam warunki firmy itp.
    W trakcie okresu probnego okazalo sie,ze praca wymaga o wiele wiecej i firma
    ma wieksze wymagania. W momencie gdy zechca przedluzyc umowe chcialbym
    renegocjowac warunki ale podobno malo komu sie w tej firmie to udaje. Czy
    ktos moglby mi polecic jakies sprawdzone strategie renegocjacji
    finansowych ? Moze jakas ksiazke... ? I przedewszystkim doswiadczenia
    wlasne :)
    Jarod