PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Programista / Śląsk / Sosnowiec

  • 1. Data: 2010-01-28 21:44:55
    Temat: Programista / Śląsk / Sosnowiec
    Od: "NETA.PL" <b...@n...pl>

    Neta.pl PILNIE poszukuje programistów do współpracy przy tworzeniu
    zaawansowanych rozwiązań internetowych (sklepy, systemy CMS, B2B)

    Wymagania:
    - Biegła znajomość PHP 5, MYSQL, JQuery
    - Umiejętność tworzenia stron HTML wg standardu XHTML1.0
    - Znajomość i umiejętność wykorzystania CSS 1.0/2.0
    - Dyspozycyjność

    Mile widziane:
    - Znajomość JS, AJAX
    - znajomość języka Angielskiego

    Oferujemy:
    - Stałe wynagrodzenie
    - Stały napływ ciekawych projektów
    - Miłą atmosferę
    - Prace w młodym zespole
    - Zdobycie doświadczenia przy ciekawych projektach

    Oferty proszę wysłać na adres praca[at]neta.pl z tytułem PROGRAMISTA

    Prosimy o dołączenie w mailu:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy w celach rekrutacyjnych, zgodnie z ustawą z dn.
    29.08.1997r. "O ochronie danych osobowych", Dz.U. nr 133, poz. 833)

    ----
    Neta.pl
    41-200 Sosnowiec
    ul. Generała Andersa 15