PracaGrupypl.praca.szukana › Programista PHP, MySQL - każdy system / Cała Polska / Faktura

  • 1. Data: 2005-08-26 12:33:04
    Temat: Programista PHP, MySQL - każdy system / Cała Polska / Faktura
    Od: MITAC <m...@v...pl>

    Witam,

    Od 4 lat pracuję jako projektant/programista aplikacji
    internetowych realizowanych w języku PHP. Doświadczenie to obejmuje
    prawie każdą bibliotekę tego środowiska. Posiadam umiejętności
    programowania strukturalnego jak i obiektowego. W dorobku mam ponad 10
    systemów intra i internetowych:
    - proste systemy CMS
    - zaawansowane aplikacje klasy CRM,
    - duży system sprzedaży internetowej,
    - nietypowe złożone projekty

    W PHP jestem w stanie napisać każdą aplikację. Wszystko jest kwestią
    czasu i kosztów.

    Obecnie szukam nowych zleceń.

    Chętnie nawiążę stałą współpracę z firmą zajmującą sie tworzeniem
    systemów server-side przy użyciu technologii PHP na zasadzie podwykonastwa.

    Mieszkam i pracuję w Warszawie - chętnie dojadę na spotkania w dowolnym
    miejscu w kraju. Forma rozliczenia - Faktura VAT.

    Kontakt:
    Mail: m...@v...pl
    GG: 5059950