PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalne strony www

  • 11. Data: 2002-06-03 17:43:57
    Temat: Re: Profesjonalne strony www
    Od: "artek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "ArtInt" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:adg1kn$9kr$1@news.tpi.pl...
    > Praca tylko na zlecenie, a nie od tak...

    zeby dostac prace musisz pokazac co potrafisz a Twoja strona i
    www.whoswe.com to dwie skrajnosci... z taka jakoscia pracy nikt nie zaplaci
    ci nawet 50zl... pokaz cos a'la whoswe a nie odgonisz sie od zamowien.
    powiem ci tak: flash to narzedzie, jak pedzel. jesli chwycisz do reki pedzel
    Picassa to niekoniecznie musisz malowac obrazy jak on...

    --
    pozdrawiam
    Artur Jung

  • 12. Data: 2002-06-04 16:40:50
    Od: "Artukus" <a...@u...pl>

    no jak widze to duża część tej strony pochodzi ze źródeł na flashkit.com ..
    .więc..
    ten element z logo co się kręci z odblaskiem 3D ... można znaleść w
    fla:3d:effects .. jeśli się nie myle ..
    a tło też ściągnięte z dzialu intros ... heba ... jeśli się nie mylę ...
    za podobny wyrób to biore z 50pln ... netto ... bo to godzina przeróbek na
    źródłach ...
    tak więc profesjonalna powiedzmy składanka ... a skrypty ... ??!! ...
    wszystko przepisane na czyściutko ... sam też tak na początku robilem ..
    niestety ...

    Artukus

  • 13. Data: 2002-06-04 18:53:15
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    przykro mi, ale sie myslisz. Wszytsko zostalo zrobione wlasnorecznie i
    nalezy wylacznie do firmy Art Int Studio Team.