PracaGrupypl.praca.szukana › Profesjonalne strony www

  • 1. Data: 2002-05-31 10:37:26
    Temat: Profesjonalne strony www
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    Chcesz mieć PROFESJONALNĄ strone internetową? Twoja firma potrzebuje dobrej
    reklamy za pomocą stron www? My możemy Ci pomóc. Jesteśmy PROFESJONALNĄ
    firmą zajmującą się tworzeniem stron internetowych , servisów oraz programów
    na życzenie klienta. Mamy wieloletni staż pracy i nigdy nie "odwalamy
    fachury". Dlaczego warto się do nas zgłosić? Jest jedna odpowiedz.
    Wykonujemy wspaniałe strony internetowe w najnowocześniejszej technologii
    (flash,php,html) oraz wiele innych. Jak się do nas zgłosić? Wystarczy wysłać
    e-mail pod adres: a...@b...pl a my prześlemy państwu informacje dotyczącą
    naszej firmy oraz pokaz naszych umiejętności. Zachęcamy do współpracy. Z
    poważaniem: Art Int Studio Team. Nasza strona to: www.artint.beep.pl .
    SERDECZNIE ZAPRASZAMY.

  • 2. Data: 2002-05-31 11:02:27
    Temat: Re: Profesjonalne strony www
    Od: "Domin" <s...@p...onet.pl>

    > Mamy wieloletni staż pracy i nigdy nie "odwalamy fachury".

    Odwalanie fachury - kon by sie usmial.
    Ja sie bardzo usmialem .
    No jestescie bardzo profesjonalna firma, ale to bardzo bardzo .

    Chyba chaltury nie fachury, zreszta zobacze se
    http://wiem.onet.pl/wiem/fts.html?q=chaltura :)))))))))))))))))
    jak nie rozumiesz znaczenia slow ;-)

    Dominik.

  • 3. Data: 2002-05-31 12:38:59
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    ArtInt <a...@b...pl> wrote:

    > Nasza strona to: www.artint.beep.pl.

    To jest właśnie nic innego jak AMATORKA i CHAŁTURA.
    Nie nadużywaj zatem w przyszłości słowa PROFESJONALIZM
    w kategoriach opisu cech jakościowych tego, co chcesz
    sprzedawać.

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2002-05-31 12:55:29
    Od: "oburzony" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> napisał(a):

> [...]
    > Nie nadużywaj zatem w przyszłości słowa PROFESJONALIZM
    > w kategoriach opisu cech jakościowych tego, co chcesz

    widocznie Panowie maja kompleksy, moze malo zlecen skoro krytykuja innych.

  • 5. Data: 2002-05-31 13:03:43
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    Jeśli tak prosze o pakaznie lepszej jakości stronej wykonaniej za pomocą
    flasha . Chyba niektorzy ludzie nie maja gustu.

  • 6. Data: 2002-05-31 13:13:34
    Od: "Domin" <s...@p...onet.pl>

    > Jeśli tak prosze o pakaznie lepszej jakości stronej wykonaniej za pomocą
    > flasha . Chyba niektorzy ludzie nie maja gustu.

    Prosze:
    www.whoswe.com
    Tylko to oczywiscie nie moje dzielo i cholernie dlugo sie laduja niektore
    moduly, ale warto poczekac.

    Dominik.

  • 7. Data: 2002-05-31 13:33:55
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    Jestesmy w stanie i taka strone wykonać . ja podałem tylko przykład naszej
    strony a jest jeszcze wiele, które wykonaliśmy.

  • 8. Data: 2002-06-03 14:42:45
    Od: "artek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "ArtInt" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jestesmy w stanie i taka strone wykonać . ja podałem tylko przykład naszej
    > strony a jest jeszcze wiele, które wykonaliśmy.

    tak? to czekam na prezentacje strony o takiej jakosci... gwarantuje prace
    STALA na 100%,
    czekam...

    --
    pozdrawiam
    Artur Jung

  • 9. Data: 2002-06-03 15:20:40
    Od: "ArtInt" <a...@b...pl>

    Praca tylko na zlecenie, a nie od tak...

  • 10. Data: 2002-06-03 15:41:19
    Od: Frantz <f...@w...pl>

    Człowieku! Twoja strona w ogóle się nie otwiera. I ty móisz o
    profesjonaliźmie... :(