PracaGrupypl.praca.szukana › Wrocław Asystentka/Sekretarka

  • 1. Data: 2002-05-30 20:05:09
    Temat: Wrocław Asystentka/Sekretarka
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

    Witam!

    Poszukuję pracy we Wrocławiu jako asystentka - sekretarka. Mam 26 lat,
    jestem osobą energiczną, zorganizowana i dokładną. Mam doświadczenie w
    prowadzeniu biura i bezpośredniej pracy z klientami i kontrahentami. Znam
    język niemiecki i angielski. Obsługuje komputer (środowisko Ms office,
    corel ), internet. Posiadam prawo jazdy kat B. Umiem stworzyć miłą atmosferę
    pracy ponieważ do wszystkiego podchodzę z uśmiechem. ;o)))))))

    pozdrawiam

    Anna Porażka
    a...@w...pl