PracaGrupypl.praca.szukana › Mam 23 lata mieszkam w Warszawie..

  • 1. Data: 2002-05-31 11:19:18
    Temat: Mam 23 lata mieszkam w Warszawie..
    Od: "Chrome" <c...@s...pl>

    Mam 23 lata mieszkam w Warszawie. Posiadam średnie wyksztalcenie
    informatyczne. Poszukuje dodatkowej pracy (nie wykluczam zmiany pracodawcy i
    pracy na pelny etat) w Warszawie lub okolicach zgodnie
    z moimi zdolnościami i doświadczeniem, które przedstawiłem poniżej

    Kursy i szkolenia:
    "Lotus Notes 5.0 pl" organizowany przez Centrum Edukacyjne EduSoft Sp. z
    o.o.;
    "Sytem operacyjny Unix" organizowany przez INFOSTUDIUM
    "Statistica - kurs podstawowy" organizowany przez Statsoft Polska;
    "Narzędzia programistyczne Statistica i automatyzacja obliczeń" organizowany
    przez Statsoft Polska.

    Doświadczenie zawodowe:

    Od 1999 Referent ds. badań statystycznych

    Umiejętności:
    Systemy operacyjne: Windows 9x/2000; Windows NT Workstation; Unix; Linux;
    Bazy danych: MySQL, MS SQL;
    Sieci: znajomość zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i ich
    konfiguracją
    Programowanie: Delphi, PHP, HTML; Power Designer;
    Grafika: CorelDraw, PhotoShop
    Poza tym bardzo dobra znajomość pakietu Office (pisanie prostych makr w VBA)

    Języki obce:
    Angielski

    Inne:
    Prawo jazdy kat. B