PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawo do pierwszego urlopu pracownika › Prawo do pierwszego urlopu pracownika
  • Data: 2003-04-03 10:44:40
    Temat: Prawo do pierwszego urlopu pracownika
    Od: "Edek" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie
    Mam problem z wyliczeniem limitu urlopu pracownikowi
    rozpoczął on pracę w lipcu 2000 i pracował do marca 2001 i po 6 miesiącach
    nabył prawo do 9 dni urlopu zaliczkowego - wykorzystał z tego 5 dni (wynika
    ze świadectwa pracy). Po 2 latach przerwy tj od 1 marca 2003 został
    zatrudniony i nabywa prawo do 18 dni od czerwca czy powinno się mu potrącić
    tamten urlop zaliczkowy z 2001 roku, bo te 5 dni było z tych 18 do których
    nabywa prawo teraz ?
    Moim zdaniem tak, ale nie jestem pewna
    z góry dziękuje za opinie
    pozdrawiam