PracaGrupypl.praca.dyskusjePrawa autorskie › Prawa autorskie
    From: "Paweł" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Prawa autorskie
    Date: Wed, 23 Aug 2006 18:56:38 +0200

    Witajcie,
    napisałem w pracy program. Zaznaczam, że pisanie programów komputerowych nie
    należy do moich obowiązków służbowych. Nie ma tego na liście obowiązków,
    które podpisywałem. Pochwaliłem się, że stworzę pewien program. Firma kupiła
    oprogramowanie do napisania rzeczonego programu. Kto w świetle prawa jest
    właścicielem programu - ja, czy firma? Kto ma prawa do kodu źródłowego?

    Pozdrawiam
    Paweł