PracaGrupypl.praca.dyskusjePracownik trzeciej kategorii? › Pracownik trzeciej kategorii?
    From: "Neo[EZN]" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pracownik trzeciej kategorii?
    Date: Tue, 4 Jan 2005 00:32:50 +0100

    Pracuję w biurze pewnej firmy i muszę w końcu trochę pomarudzić bo coraz
    bardziej denerwują mnie niektóre sytuacje a nie mam za bardzo komu się
    wyżalić...

    Siedzę tam już 2 i pół roku. Po roku pracy "na czarno" zlitowali się i dali
    umowę zlecenie (po tym jak powiedziałem, że kończę u nich pracę to zaczęli
    inaczej rozmawiać). W lecie 2003 zatrudnili do biura jeszcze jedną osobę -
    również na umowę zlecenie. Jakież było moje zdziwienie gdy po roku pracy ta
    osoba otrzymała tydzień wolnego a gdy ja o wolnych dniach coś wspomniałem to
    mówili, że "jeszcze jesteś za młody, będziesz starszy to sobie
    poodpoczywasz". Minęły 2 lata i gdy w 2004 roku w sierpniu pierwszy raz nie
    mogłem przyjechać do firmy bo nie pozwalał mi na to stan zdrowia to
    oczywiście o zapłacie chociaż 50% dziennego wynagrodzenia nie było mowy. Jak
    widać niektórzy są inaczej traktowani w tej firmie...

    Zawsze co roku na święta pracownicy w biurze dostawali bony na 100zł. W tym
    roku nie było bonów ale dowiedziałem się, że wszyscy (oprócz mnie
    oczywiście) dostali 100zł. Panie były nieco zdenerwowane tym
    niesprawiedliwym traktowaniem tym bardziej, że nikomu nie "zalazłem za
    skórę" - jedna chciała mi dać 50zł gdy dowiedziała się, że szefostwo ma mnie
    w d...

    Co robić w takich sytuacjach? Szukam już nowej pracy ale nie wiem ile czasu
    mi to zajmie. Na "dowidzenia" na pewno powiem kilka słów o tym jak
    "sprawiedliwie" traktują pracowników. ZUSu i ubezpieczenia mi nie płacą
    czyli kosztuję ich dużo mniej niż inni pracownicy a żałują każdego grosza i
    o normalnym dniu wolnym nie ma mowy (dzisiaj kolega w pracy powiedział,
    żebym się lepiej rozchorował bo codziennie oprócz weekendów widzi mnie w
    pracy). Nie ma to jak bycie pracownikiem trzeciej kategorii... (może
    znaleźli sobie "jelenia" który będzie u nich pracował, zawsze cicho siedział
    i neutralnie reagował na wszelkie negatywne sytuacje).
    --
    Neo[EZN] - GG: 1420038
    http://wroclaw.dolny.slask.pl