PracaGrupypl.praca.dyskusjePracodawca nie chce wyplacic pieniedzy - co robi? › Pracodawca nie chce wyplacic pieniedzy - co robi?
    From: "leszczyk" <l...@l...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Pracodawca nie chce wyplacic pieniedzy - co robi?
    Date: Sat, 8 May 2004 20:25:17 +0200

    Pracowalem przez caly kwiwcien na umowe o dzielo. Ja z umowy wywiazalem sie
    w 100%, tymczasem moj pracodawca nie chce wyplacic mi pieniedzy. Umowe
    oczywiscie podpisana przez niego z kwota wynagrodzenia posiadam. Ostateczny
    termin zaplaty minal 7 maja. Co w takim wypadku robic? Jaka jest procedura?
    Trzeba go podac do sadu czy zaaltwia sie to jakos inaczej, np. komornik?
    Jak to zrobic? Jakie sa oplaty? Ile sie na to czeka? Co mi da wygranie
    sprawy przed sadem? Kolejny swistek papieru? Pytan mam wiele, ale taka
    sytuacja pojawila sie pierwszy raz w moim zyciu i nie wiem jak postepowac.
    Jakie sa szanase, ze odzyskam uczciwie zarobione pieniadze? Jesli co nieco
    wiecie w tym temacie to pomozcie.