PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prace grupowe

  • 1. Data: 2002-12-09 08:25:15
    Temat: Prace grupowe
    Od: "tolo" <t...@s...tpsa.pl>

    Jestem umówiony na rozmowę w jednej z firm, poinformowano mnie, że jest to 1
    etap rekrutacji tzw. prace grupowe. Na czym to polega

  • 2. Data: 2002-12-09 09:33:35
    Temat: Re: Prace grupowe
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tolo" <t...@s...tpsa.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > etap rekrutacji tzw. prace grupowe. Na czym to polega
    >
    > POlega to na tym że w grupie nieznanych sobie osób którzy na dodatek
    rywalizują ze sobą będziesz miał do rozwiązania jakies zadanie (na przykład)
    zbudowanie samolotu z papieru. Chodzi o to żeby wyłonić z grupy przywódców,
    podporzadkowanych i aktywnych, w zalezności od tego jakie to stanowisko i
    jacy ludzie są porządani na tym stanowisku. Więc najlepszym sposobem na
    przebrnięcie tego etapu jest
    1. rozeznanie się w grupie (jacy ludzie, kto zaczyna mówić pierwszy)
    2. jeśli znajdzie się przywódca który wie jak zrobić samolot z papieru (i
    wydaje ci się że dobrze myśli) - przyłącz się don iego
    3. jesli będzie to osoba która redzi i tylko krzyczy - przekrzycz go
    4. jak najwięcej się udzielaj
    5. używaj zwrotów typu :"myślę że..", "wydaje mi się że...", "jak
    myślicie?...", "może jednak..."
    6. Nie rozglądaj się na wszystkie strony i nie urządzaj pogaduszek nie na
    temat

    Moje rady sprawdzone

    Pozdrawiam
    Ania

  • 3. Data: 2002-12-09 21:42:08
    Od: "Neuron" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Ania" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    :
[...]
    : >
[...]

    Po co udawać, skoro jeśli ktoś nie pasuje na to stanowisko, to nie bedzie
    wykonywal dobrze powierzonego zadania i nie bedzie mial satysfakcji z pracy.
    Jesli stanowisko jest intratne, to firma szybko znajdzie lepszego
    pracownika.