PracaGrupypl.praca.dyskusje › List motywacyjny - pytanie ? - pilne!!!!!!

  • 1. Data: 2002-12-09 07:43:31
    Temat: List motywacyjny - pytanie ? - pilne!!!!!!
    Od: b...@p...onet.pl

    Czy list motywacyjny należy również podpisać odręcznie, oprócz drukowanej
    formułki typu
    "Z poważaniem, Jan Badziewiak"
    Dzięki.
    Ps. Skąd wziąć kopertę z nadrukiem adresata???

  • 2. Data: 2002-12-09 07:57:46
    Temat: Re: List motywacyjny - pytanie ? - pilne!!!!!!
    Od: "sqrczak" <j...@S...pl>

    > Czy list motywacyjny należy również podpisać odręcznie, oprócz
    > drukowanej formułki typu
    > "Z poważaniem, Jan Badziewiak"

    tak
    szczególnie starannie nalezy podpisac się przy wysyłaniu oferty emalią
    ( na monitorze oczywiście )

    > Dzięki.
    > Ps. Skąd wziąć kopertę z nadrukiem adresata???

    najczęściej z drukarki

  • 3. Data: 2002-12-09 13:30:19
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    b...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > "Z poważaniem, Jan Badziewiak"
    > Dzięki.
    > Ps. Skąd wziąć kopertę z nadrukiem adresata???

    Skad - nie wiem. Wiem, ze mozna wydrukowac sobie male naklejki -
    niestety paczka w Office Depot to chyba kolo 30 zl.

    A skad jestes (miasto) ?

    Flyer

  • 4. Data: 2002-12-09 14:20:24
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
> [...]
    > "Z poważaniem, Jan Badziewiak"
    > Dzięki.
    > Ps. Skąd wziąć kopertę z nadrukiem adresata???

    Jesli posiadasz drukarke oraz kopertke to nic prostrzego jak uruchomic
    worda - menu narzedzia- koperty i etykiety ... Wybierasz koperte ze
    standardu lub dopasowujesz stosownie do posiadanej wpisujesz text i wciskasz
    magiczny przycisk DRUKUJ.

    KIRKE

  • 5. Data: 2002-12-09 21:50:56
    Od: "Czarek" <t...@s...tenbit.pl>

    Użytkownik "sqrczak" <j...@S...pl> napisał w wiadomości

    > tak
    > szczególnie starannie nalezy podpisac się przy wysyłaniu oferty emalią
    > ( na monitorze oczywiście )

    taaa
    i koniecznie uzyc "pernament marker"

  • 6. Data: 2002-12-10 20:59:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (9 Dec 2002 08:43:31 +0100),
    b...@p...onet.pl był(a) napisał(a):

    >Czy list motywacyjny należy również podpisać odręcznie, oprócz drukowanej
    >formułki typu
    >"Z poważaniem, Jan Badziewiak"

    Nie, najlepiej wal pieczątkę :-) o treści ,,podpisano''
    Kurde, gościu, jasne, że tak. Nie możesz sprawiać wrażenia, że
    wysyłasz masówkę.

    >Dzięki.
    >Ps. Skąd wziąć kopertę z nadrukiem adresata???

    Z drukarki?

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert