PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca za granicą

  • 1. Data: 2003-09-04 10:13:06
    Temat: Praca za granicą
    Od: "Renata" <r...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Mam pytanie odnośnie pracy za granicą, jak znaleść dobrą i pewną pracę. Gdzie
    szukać ofert pracy a jeśli już się znajdzie to skąd można mieć pewność że to
    akurat będzie praca taka jak oferują. W końcu tyle się słyszy o wykorzystywaniu
    ludzi.

  • 2. Data: 2003-09-04 11:42:17
    Temat: Re: Praca za granicą
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > Mam pytanie odnośnie pracy za granicą, jak znaleść dobrą i pewną pracę. Gdzie
    > szukać ofert pracy

    W Europie i USA trzeba szukać w tych samych miejscach i w taki sam sposób jak w
    Polsce.

    a jeśli już się znajdzie to skąd można mieć pewność że to akurat będzie praca taka
    jak oferują. W
    końcu tyle się słyszy o wykorzystywaniu ludzi.

    Zawsze jest ryzyko, gdy sie nic konkretnego nie umie, nie zna się języka i zleca się
    załatwienie
    pracy jakiemuś młodzieńcowi z saszetką.

    Radzę odpowiadać na ogłoszenia firm z branży w której masz doświadczenie, albo samej
    wysyłać do nich
    swoje oferty.

    mer