PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w szwecji

  • 1. Data: 2005-03-23 10:58:08
    Temat: Praca w szwecji
    Od: e <...@g...com>

    Witam.
    Od razu przyznam się, że przejrzałem tylko kilkanaście ostatnich wątków,
    a przed tym czytałem tę grupę ostatni raz jakiś rok temu. Sytuacja
    jednak sprawiła, iż po bezowocnych jak do tej pory poszukiwaniach pracy
    piszę tu ponownie.

    Jestem studentem pierwszego roku na Politechnice Krakowskiej (kierunek
    budownictwo) i mam problemy finansowe, ponieważ utrzymanie w Krakowie
    trochę kosztuje, a ponadto pragnę zakupić komputer ponieważ jest mi on
    potrzebny do nauki. Problemy nie są aż tak straszne, ale chcę odciążyć
    rodziców, ponieważ mam jeszcze siostrę na studiach. Nie chcę robić z
    tego posta historii mojego życia, więc już przechodzę do sedna.

    Postawiłem sobie cel, aby na zbliżających się wakacjach zdobyć pieniądze
    na komputer i choćby na czynsz, na cały kolejny rok akademicki. Mieszkam
    na podkarpaciu i praca na miejscu nie wchodzi w grę z dwóch powodów: 1.
    brak pracy, 2. marne i jeszcze bardziej marne zarobki.

    Postanowiłem znaleźć tę pracę za granicą. Po bezowocnych lub wątpliwych
    wynikach zwracam się z uprzejmą prośbą do Państwa o nakierowanie mnie na
    oferty pracy sezonowej. Najbardziej interesuje mnie Szwecja (chciałbym
    się trochę tego języka nauczyć), ale równie dobrze może to być każdy
    inny kraj.

    Mogę wykonywać prace, które potrafi wykonywać każdy. Posiadam drobne
    doświadczenie webmasterskie (kilka umów o dzieło), znam bardzo dobrze
    język angielski, niemiecki dostatecznie-, a od tego roku uczę się
    francuskiego, ale jego poziom jest praktycznie żaden.

    Potrzebuję namiarów na oferty w Internecie, biurach i wszelkie inne pewne.

    Nie wiem jakie inne informacje mogą się przydać, proszę pytać, a ja
    odpowiem.

    Nie mam stałego dostępu do Internetu, mogę sprawdzać grupę raz na 2-3 dni.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Turkowski

  • 2. Data: 2005-03-23 22:21:41