PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pochwale sie :)

  • 1. Data: 2005-03-23 09:03:16
    Temat: Pochwale sie :)
    Od: Rodezjan <r...@n...pl>

    Witam,
    no i mam prace :)
    Krotka charakterysyka:
    czas szukania-5 miesiecy
    ilosc wyslanych aplikacji-73
    ilosc zaproszen na rozmowe-9
    propozycje pracy-2
    miejsce-Warszawa
    stanowisko-handlowiec (propozycje od 2 powaznych firm)

    No i oczywiscie propozycje dostalem w tym samym czasie. Aplikacje dla
    zaoszczedzenia czasu i pieniedzy wysylalem tylko mailem.

    Wnioski:
    Wlasciwie nasuwa mi sie jeden-wiekszosc rozmow jest tylko pro
    forma.Niestety i tak zazwyczaj jest juz kandydat :(. Mowie to z pelna
    swiadomoscia.Wiem ze na wiekszosci rozmow wypadalem swietnie.
    Niestety-zazwyczaj klops. I jeszcze jedno-bardzo wkurzajace-kwestia
    powiadomienia.Tylko jedna z tych 9 firm raczyla odpowiedziec (i tu
    paradoks-listem poleconym), ze dziekuje i nie skorzysta z mojej osoby.
    Ale za to ta firma utkwi w mojej pamieci jako szanujaca siebie i osoby
    aplikujace.Dodam ze czesto przechodzilem do 2 czy 3 etapu wiec zostawalo
    nas 2-4 osoby, a jednak ciezko zadzwonic z odpowiedzia. Byly momenty ze
    tracilem juz nadzieje. Dobrze jednak ze jest taki wynalazek jak Internet :)
    Naprawde wiele pomaga i co najwazniejsze mimo zniechecenia, czlowiek
    latwiej zmusza sie do wyslania kolejnego maila niz pakowania dokumentow
    do koperty,pojscia na poczte etc...

    Moja rada: nie zniechecac sie (choc wiem ze to trudne), jesli mamy
    mozliwosc-to tylko Internet do oporu, wazna sprawa-archiwizacja
    wyslanych CV-kiedy,do jakij firmy. Czesto oddzywaja sie po 2-3
    miesiacach i bez niej czesto trudno skojarzyc co wysylalismy.
    No i jeszcze jedno-zycze Wam wszystkim szukajacym pracy-duuuuuuuzo
    szczescia. Powodzenia :)

    Pozdrawiam

    Rodezjan

  • 2. Data: 2005-03-23 09:18:05
    Temat: Re: Pochwale sie :)
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "Rodezjan" <r...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Wnioski:
    > Wlasciwie nasuwa mi sie jeden-wiekszosc rozmow jest tylko pro
    > forma.Niestety i tak zazwyczaj jest juz kandydat :(. Mowie to z pelna
    > swiadomoscia.

    A po czym poznałeś, że cie tylko pro forma zaprosili. I jaki mieli w tym
    cel?

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-23 09:20:43
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Ta ja się pochwalę:
    1 praca szukanie 1 miesiąc 2 rozmowy ok 30 aplikacji. Kijowa firma wypłata
    prawie zawsze spóźniona raz nawet 1,5 mies po tym mówię dość.
    2 praca szukanie 3 tyg ilość aplikacji ok 15 rozmowy 7 pracuje do tej pory
    dobra firma wypłata zawsze pierwszego podwyżki co jakiś czas.
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-03-23 17:07:21
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Rodezjan w news:d1rbl3$jge$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

    > Wlasciwie nasuwa mi sie jeden-wiekszosc rozmow
    > jest tylko pro forma.Niestety i tak zazwyczaj jest
    > juz kandydat :(. Mowie to z pelna swiadomoscia.
    > Wiem ze na wiekszosci rozmow wypadalem swietnie.

    Niewiele tutaj wypowiedzi, że na rozmowie wypadło się kiepsko ;->
    Poza tym gratuluje i życzę aby praca dawała (także?) satysfakcje :-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 5. Data: 2005-03-26 08:21:14
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-23 10:03, *Rodezjan* w te oto słowa się odzywa:

    [ciach]
> [...]
    > miesiacach i bez niej czesto trudno skojarzyc co wysylalismy.
    > No i jeszcze jedno-zycze Wam wszystkim szukajacym pracy-duuuuuuuzo

    Potwierdzam z tym archiwizowaniem. Kiedyś zadzwoniła do mnie jakaś
    pańcia z firmy, do której wysłałem aplikację 4 miesiące wcześniej i
    miała pretensje do mnie, że nie pamiętam co to za firma (!) i
    stwierdziła, że w takim razie nie nadaję się na ich pracownika. Nie
    powiem, żeby mnie to zmartwiło, bo pani, która dzwoniła była bardzo
    niemiła i nerwowa i rozmowa z nią zdenerwowała mnie, także pewnie
    praca w tamtej firmie byłaby nerwówką.

    PS Gratulacje z powodu znalezienia pracy i życzenia, by dawała ona
    satysfakcję tobie i drugiej stronie umowy o pracę :)
    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!