PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w branży IT

  • 11. Data: 2002-01-21 22:36:28
    Temat: Re: Praca w branży IT
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

  • 12. Data: 2002-01-22 01:12:00
    Od: "Yezior" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    informatyk (wzrok tepy
    > suknia plugawa gada jakims dziwnym jezykiem i czesto gada sam do
    > siebie)
    >
    > Pzdr
    > Limfo
    > ps co do firmy to moze wiesz gdzie mozna byloby postawic top ten
    > polskich firm ???

    hehe
    ostatni wo Wieczorze Wrocławia poszukiwali "zdrowego psychicznie
    informatyka"
    takie czasy
    pozdrawiam
    Yezior

  • 13. Data: 2002-01-22 08:22:14
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Witam,
    z kilkuletnim doswiadczeniem nie powinienes miec problemu ze znalezieniem pracy.
    Problemem moze byc to, ze nie bedziesz jej szukal wystarczajaco intensywnie.
    Mysle, ze rozwiezienie dwoch-trzech CV dziennie (osobiscie!) powinno zalatwic
    sprawe po kilku tygodniach.

    Tomek
    t...@p...onet.pl
    http://www.smieszny.sms.prv.pl

  • 14. Data: 2002-01-22 12:20:09
    Od: kingram <k...@g...net>

    Limfo wrote:

    <ciach - az mi sie nozyczki stepily>

    > Pzdr
    > Limfo
    > ps co do firmy to moze wiesz gdzie mozna byloby postawic top ten
    > polskich firm ???

    Moze na www.polonia-it.org ?
    Juz BAAARRRDDZO Niedlugo...

    --
    Bsrgds
    Krzysiek Ingram, Muenchen

    "Smart Brains are very limited resources...
    Don't waste them - be GPL !"

  • 15. Data: 2002-01-22 21:51:48
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On Tue, 22 Jan 2002 13:20:09 +0100, kingram <k...@g...net> wrote:

    >Moze na www.polonia-it.org ?
    >Juz BAAARRRDDZO Niedlugo...
    Whatever
    Lepiej zagranica w najgorszym(najlepszym) wypadku bedzie w
    wiadomosciach.

    Pzdr
    Limfo

  • 16. Data: 2002-01-22 21:59:25
    Od: g_r_o_z_n_y_@_w_i_z_j_a_._n_e_t (Limfo)

    On 21 Jan 2002 23:36:28 +0100, Michal Jeczalik
    <s...@s...eu.org> wrote:

    [ciach...]
    >W Warszawie. Po prostu tylu chętnych. Jeśli nie chcesz odrzucać po kluczu
    >mgr/niemgr, to robisz spęd w jakiejś dużej sali. Połowa wychodzi po
    >przedstawieniu szczegółów pracy, z resztą trzeba sobie dać radę. ;)
    nie zawsze sie tak da z dwoch powodow.
    1. Koszty wynajecia
    2. Czasami projekt jest na tyle wazny ze wzgledow konkurencyjnych ze
    nawet zadanie podobnych zadan do ew. wykonywanych przy rekrutacji moze
    naprowadzic konkurencje

    Zreszta IMHO nadaje sie taki sposob do utworzenia nowego zespolu a nie
    uzupelnienia skladu osobowego.

    Klucz mgr/inz/tech/robotn wyk. moze byc zamienione na cus innego.
    Chodzi o to ze najpierw zbieraja kwity a potem gadaja, dlatego
    przyjmowanie sie do roboty przypomina egzamin - najpierw pisemny a jak
    zdasz to ustny.

    Pzdr
    Limfo

  • 17. Data: 2002-01-23 00:14:09
    Od: kingram <k...@g...net>

    Limfo wrote:

    > On Tue, 22 Jan 2002 13:20:09 +0100, kingram <k...@g...net> wrote:

    <ciach>
    > Whatever
    > Lepiej zagranica w najgorszym(najlepszym) wypadku bedzie w
    > wiadomosciach.
    >
    > Pzdr
    > Limfo

    No dobra - ale ja oferuje konkretnie - miejsce na serwerku
    polonia-it.org
    Mysle ze glowny sponsor oraz glowny programista projektu nie beda mieli
    nic przeciwko temu... No - podniosloby to atrakcyjnosc stronki - gdyby
    np. kazdy kto wejdzie mogl zamiescic jedna propozycje swojej firmy oraz
    oddac jeden glos?
    Mogloby byc ciekawie...

  • 18. Data: 2002-01-23 20:18:16
    Od: "Thomas Ochmann" <t...@a...de>

> [...]
    > nic przeciwko temu... No - podniosloby to atrakcyjnosc stronki - gdyby
    > np. kazdy kto wejdzie mogl zamiescic jedna propozycje swojej firmy oraz

    Tylko trzeba uwazac zeba sponsora ktos urazony nie zaczal ciagac po sadach
    :-)))

    Spoko, spoko wszystko po kolei ......
    najpierw stronki pozniej zobaczymy :-))

    Thomas(tomek) Hamburg

  • 19. Data: 2002-01-23 21:33:36
    Od: kingram <k...@g...net>

    Thomas Ochmann wrote:

    <ciach>

    > Tylko trzeba uwazac zeba sponsora ktos urazony nie zaczal ciagac po sadach
    > :-)))
    >
    > Spoko, spoko wszystko po kolei ......
    > najpierw stronki pozniej zobaczymy :-))

    Hi I Sir !